Real Racing 3 poznáme už dlhšie, ale je to ďalšia zo skvelých hier na dlhé chvíle pri cestovaní. Ak máte radi pretekanie a vylepšovanie si časov jednotlivých kôl na krásnych a prepracovaných tratiach v dychberúcich modeloch pretekárskych áut, tak Real Racing 3 je hra, ktorá je pre vás ako stvorená. Hru si môžete stiahnuť úplne zadarmo.  Vzhľadom na to, že ide o free-to-play treba počítať s ďalšími in app nákupmi.

Grafika

Tu sa asi väčšina z vás isto zhodne aj s našim názorom. Real Racing 3 vyzerá úžasne, pretože grafika je najsilnejšou zbraňou tejto hry. Perfektne spracované modely áut, prostredia, textúr, efektov – to všetko poteší vaše zmysly. Je super, že hra so svojim vizuálom dokáže fugovať aj na nie úplne high-end smartfónoch. Zvuková stránka hry je na tom rovnako dobre. Môžte si zvoliť aj z akej pozície budete ovládať vaše auto a ak sa prepnete na pohľad z,vnútra auta grafika a detaily tejto hry vás milo prekvapia. Grafika je veľmi dobrá, to znamená, že sa môže porovnávať so staršími konzolovými či počítačovými hrami a aj vďaka nej vás hra  úplne vtiahne do deja.

Ovládanie

Hneď pri spustení hry vás čaká uvítací alebo zaškolovací závod, ktorý vás naučí ako hru ovládať.  Hra sa ovláda pomocou gyroskopu ako väčšina ostatných závodných hier. Na displeji ovládate brzdenie ale hra ponúka aj pomocné brzdenie za vás. Ak sa vám však toto ovládanie nebude pozdávať, alebo nebude vyhovovať vášmu hernému štýlu, môžte si ho zmeniť v nastaveniach napríklad si môžte vypnúť kontrolu trakcie. Ovládanie je podľa nášho názoru na veľmi vysokej úrovni. Určite sa zapáči aj vám.

Opravy a vylepšenia

Táto hra ponúka aj funkciu, cez ktorú si môžte opraviť vaše auto, alebo ho nejakým spôsobom vylepšiť. Ak náhodou počas pretekania nabúrate  musíte si auto opraviť, lebo spôsobené škody vás budú spomaľovať v ďalších pretekoch. Nevýhoda tejto funkcie je, že na opravu musíte čakať nejaký ten čas. Iným spôsobom to nazývame aj free-to-play. Pokiaľ nechete čakať, musíte platiť. V tomto prípade však rátajte, že vo výsledku zaplatíte možno aj viac ako 10€!

Vozový park!

V tejto hre nájdeme vozidlá od najlacnejších hot-hatchov cez drahé superšporty až po americké či európske automobilové legendy. Čiže zoznam áut je dostatočne veľký. To znamená, že aj vy si nájdete svoje auto, ktoré máte najradšej.  Autá si môžte kupovať za peniaze, ktoré vyhrávate počas závodenia. Avšak nové autá sa vám odomknú až keď prejdete určitú časť hry, až keď sa dostanete na vyšší level vašich schopností šoférovania a tým sa vám budú otvárať aj nové levely s lepšími autami, preto musíte získavať trofeje, ktoré vás posunú bližšie ku kúpe nových aut a dostania sa do ďalších levelov.  Okrem iného hra ponúka pomerne časté updaty, pri ktorých príde okrem vylepšenia mnohých chýb a samozrejme celkového spracovania hry aj niekoľko nových vozidiel. Dokonca sú tu aj špeciálne, časovo obmedzené, eventy, počas ktorých môžte získať zaujímavé vozidlá (väčšinou tie, ktoré práve pribudli formou updatu)!

Prečítajte si tiež  iPady idú na druhú koľaj: Apple na ich úkor vyrába viac iPhonov!

Herné módy

V hre sa nachádza množstvo herných módov, z ktorých si určite aj vy vyberiete ten najobľúbenejší. Medzi naše najobľúbenejšie patria Hunter, Autocross a Head to head. Okrem týchto módov sa v hre nachádza aj veľa ďalších, sme si istí, že aj vy si nájdete ten svoj.  Táto početnosť módov vám zaručí, že sa určite nebudete nudiť. Medzi módy patrí aj Multiplayer, ktorý vám umožní pretekať s ľuďmi z celého sveta a môžte s nimi bojovať o výhry v podobe peňazí alebo áut.

Herný svet

Je veľmi rozsiahly, pohybujete sa po najznámejších svetových závodných okruhoch. Čiže ak ste si niekedy chceli zajazdiť na jednom z nich, tak táto hra vám to umožní. Určite si nájdete ten svoj. Veľmi sa nám páči aj to, že okruhy v hre sú reálne kópie ich skutočných bratov. Dokonca sú niekedy dotiahnuté do posledného detailu a vy si tak vďaka vášmu iPhonu či iPad môžte v pohodlí domova zazávodiť na tých najlegendárnejších miestach!

In app nákupy

Za zmienku stojí aj systém “ekonomiky” v hre. Tu sa už dostávame aj k samotným in-app nákupom. Real Racing 3 má v sebe dve rôzne meny. Za úspešné zvládnutie závodov získate obyčajné peniaze. Sú tu však aj zlaté mince, ktorých získavanie už také jednoduché nie je. Práve zlaté mince vám umožnia preskočiť časovače, respektíve si za ne môžete kúpiť exkluzívne autá. Niektoré vás vyjdú na slušnú cenu aj desiatky eur.

Hru hodnotíme ako veľmi dobrú zábavku na dlhé chvíle, akými sú napríklad cestovanie v aute alebo lietadle.  Naše hodnotenie je dosť vysoké tejto hre dávame 9 bodov z 10. Pokiaľ by tu však nebol ten otravný free-to-play s in upp nákupmi, dostala by aj 10 z 10. Určite by sme za ňu radšej zaplatili priamo. Je to jednoducho vec, ktorá kazí dojem z hry a toho sa Real Racing 3 už nikdy nezbaví.

Ak sa vám táto aplikácia zapáčila, môžte si ju stiahnuť tu: (Real Racing 3 – Electronic Arts)