Opäť tu pre teba máme skvelú aplikáciu na dlhé nudné chvíle. Všetci dobre vieme aké chvíle tým myslím. Asi každý radšej zabije čas hraním nejakej super hry ako len unudene pozerať do blba v škole. Je tu pravdaže jedno riziko. To, že nám naše Apple zariadenie môžu naši profesori zobrať a potom ho uvidíme až na konci roka. To je však jedno, za risk táto hra určite stojí. Keď ju raz začneš hrať už nebudeš chcieť prestať, viem to z vlastných skúseností.

Nimble Quest

Nimble Quest je skvelá, zaujímavá a jednoduchá hra. Hra pripomína známu hru „Snake“, ktorá už bola aj na veľmi známej Nokii 3310. Hra sa ovláda veľmi jednoducho pomocou jedného prstu, iba určuješsmer svojich bojovníkov. Hra ti na začiatku dá aj malú inštruktáž, ako ju máš ovládať. V hre Nimble Quest sa snažíš prejsť cez množstvo levelov, ktorá hra ponúka. V hre ti budú pomáhať rôzne mytologické postavy, ktoré počas hrania budeš získavať. Tieto postavy si následne môžeš pomocou diamantov, ktoré zbieraš v hre vylepšiť, aby boli silnejší. Prečo silnejší? Lebo v hre ťa budú napádať rôzni nepriatelia, ako napríklad pavúky, či zlí rytieri. Hra ti okrem nových postáv dá aj rôzne pomôcky, ktoré ti lepšie pomôžu brániť sa, ako napríklad ochranný štít či magnet, ktorý bude diamanty priťahovať k tebe. Radím ti, vyskúšaj si túto skvelú hru a potom posúď sám, či ťa bude baviť tak ako aj mňa.

Zábavný pocit z hry dotvára veľmi jednoduchá grafika podobná starým videohrám, ktorá sa ti bude ale určite páčiť. Hra nemá vôbec veľké nároky na batériu. Veľkosť hry 94,8 MB nieje veľmi veľa. Hra je dostupná úplne zadarmo.

Celkové hodnotenie: 4,8/5

Aplikáciu si môžeš stiahnuť priamo tu: Nimble Quest – NimbleBit LLC

Prečítajte si tiež  Apple má problémy s ochrannou známkou pre "Touch ID"