Služba Apple TV+ na jednej strane neprináša obrovské množstvo obsahu ale prináša predplatné na rok zadarmo pre majiteľov nových Apple zariadení. To je veľký bonus ako sa na ňu môžu „namotať“. Apple si však dalo pozor na prípadných špekulantov. Ponuku tak môžete využiť len 90 dní od nákupu zariadenia.
Apple TV+ na rok zadarmo môžete využiť 90 dní od nákupu zariadenia.
Pokiaľ vás baví obsah na platforme Apple TV+ rozumieme vám. Tiež vám ale rozumieme aj vtedy, keď nie ste spokojní s jeho množstvom a 4,99€ by ste neplatili. Na streamovaciu službu je tu toho žalostne málo. Ak ste si už všetko pozreli a každý týždeň čakáte na niečo nové, obsah vás na 7 dní nedokáže uspokojiť. Aj preto možno následne prepnete na Netflix alebo HBO GO, kde je niečo zaujímavejšie.
O tom však potom. Apple si tento fakt veľmi dobre uvedomuje a určite sa snaží bojovať aby sa to nedialo. Navyše chcelo naučiť svojich používateľov samotnú službu používať. Urobilo to jednoduchým spôsobom. Každý, kto si kúpil nové zariadenie ju má na rok zadarmo. Možno si ani nemyslíte, no aj tu sa dá, táto „akcia“, tak trochu zneužívať.
Niekto by mohol mať aj 2 roky zadarmo…
Stačí, pokiaľ si trebárs manželský pár zakúpil v roku 2019 dva nové iPhony. Jeden z dvojice si predplatil Apple TV+ na rok zdarma a využil vrámci rodinného zdieľania prístup aj svojmu partnerovi/partnerke. Akonáhle by uplynula doba skoro 1 roka, urobil by to isté práve majiteľ druhého iPhonu, čím by mali spoločne teoreticky obsah zo služby Apple TV+ obaja na 2 roky zadarmo. To už sa celkom oplatí a v podstate to nie je ani nič zlé. Obaja si zakúpili zariadenie, obaja by mali mať na obsah rovnaký nárok.
Na druhú stranu ale Apple tiež bude časom potrebovať túto službu z niečoho „platiť“. Do 1. novembra, kedy vyprší rok od prvej aktivácie všetkých, ktorí Apple TV+ okamžite vyskúšali by firma mohla končené zarábať na predplatnom. Okrem iného tu bude už pomerne dosť kvalitného obsahu, za ktorý sa oplatí zaplatiť spomínaných 4,99€ mesačne. Presne preto v dnešných dňoch spoločnosť z Cupertina rozoslala používateľom e-maily, v ktorých ich upozorňuje na to, že ak si službu neaktivujú 90 dní od nákupu zariadenia, jednoducho ponuka vyprší.
Pokiaľ ste aj vy teoreticky rozmýšľali nad predĺžením predplatného (na spomínané 2 roky), určite si dajte na to pozor a predĺžte si ho aspoň o tie 3 mesiace (takýmto spôsobom). Neprekročte ale spomínaný limit 90 dní. Predsa len by to bola škoda…