Pokiaľ ste zákazníkmi najväčšieho slovenského mobilného operátora, v uplynulých hodinách ste mohli pocítiť problémy s mobilnou sieťou na svojom smartfóne. Stretli sme sa s tým aj my v redakcii, pričom sme neskôr zistili, že nejde o chybu v zariadení.

Aby sme boli presnejší, spoločnosť Orange Slovensko na svojej internetovej stránke zverejnila oficiálnu informáciu o tom, že aktuálne eviduje problémy so zníženou rýchlosťou mobilných dátových služieb u jej zákazníkov.

Aby sme boli presnejší, problém sa má týkať všetkých poskytovaných služieb typu 2G / 3G / 4G  alebo 5G v mobilnej sieti Orange.

Zároveň tiež platí, že problémy sa vyskytujú na celom území Slovenskej republiky a dokonca ich môžu klienti zaznamenať aj v zahraničí. Toto isté platí aj pre zahraničných účastníkov siete Orange Slovensko.

U nás už problémy zmizli

Orange Slovensko na obrazovke iPhonu, ktorý je položený na drevenom stole
Zdroj: Unsplash / Tyler Lastovich

Operátor sa za prípadné problémy, ktoré spomalením internetu vznikli ospravedlnil a zároveň zdôraznil, že na náprave intenzívne pracuje.

Minimálne v našom prípade internet v čase písania článku už fungoval normálne. Orange však na svojom webe ponechal upozornenie, pokiaľ by sa s chybou stretli ostatní.

Dajte nám vedieť do komentára, či ste si podobné problémy všimli aj vy (a ak áno, ako presne sa prejavovali). Tešíme sa na všetky vaše postrehy a názory.

Nezabudnite tiež na náš SvetApple bazár, v ktorom nájdete viac ako 600 inzerátov na rôzne Apple zariadenia. Tie sem môžete pridať úplne zadarmo kliknutím na tento odkaz.

Prečítajte si tiež  Apple zlyhalo. Vlastný 5G modem, do ktorého investovalo miliardy, zatiaľ používať nebude
Môže ťa zaujímať
- Reklama -