Naše maminy sú tie najdôležitejšie osoby v našom živote. Nielen, že nás dostali na tento svet, ale tiež nás vychovali a naučili, ako to v tomto ťažkom svete chodí. Presne preto si zaslúžia našu úctu, už len preto, že sa po celé tie roky tak snažili. Apple si tiež uvedomuje, že sviatok matiek je jeden z najdôležitejších v roku a dokonca tomu prispôsobil aj následujúcu reklamu, ktorá vychádza o týždeň skôr!

Apple a jeho nová reklama ku dňu matiek

O týždeň je medzinárodný Deň Matiek a okrem kvetinky si od teba mamina určite zaslúži úctu. Tú vyjadruje aj samotné Apple. Najnovšie totižto prispôsobilo svoju kampaň Shot on iPhone, ktorá vznikla ešte minulý rok práve k tomuto sviatku. Názov reklamy je pomerne logický, „Mother’s Day“ a vyjadruje materskú lásku, ktorú sme po celý život dostávali.

Reklama vychádza týždeň pred týmto sviatkom, čo môže byť aj impulz, že chlapci v reklamnej agentúre v Apple chceli trošku upozorniť na tento dôležitý deň a zároveň ti pripomenúť, aby si naň tento rok nezabudol. Mamina by určite nebola príliš šťastná. Zaujímavé je, že aj teraz si Apple spravil obrovský fame iba tým, že reklamu zahral na emócie, nie na zbytočné texty o tom, čo všetko zariadenie dokáže.

Len tak mimochodom, reklamná kampaň „Shot on iPhone“ je zaiste jedna z najúspešnejších, aké kedy pre svoj jablkový telefón vymyslelo. Je totižto kreatívna, podporuje to, čo je v dnešnej dobe tak strašne moderné, teda fotenie pomocou mobilu a zároveň vyobrazuje nádherné zábery, ktoré je možné pomocou tak malého a praktického zariadenia vyhotoviť.

Pod obrovským plagátom, billboardom či kvalitným videom potom človek neuvažuje nad tým, aký fantastický foťák ten iPhone vlastne má ale uvažuje skôr nad tým, aké nádherné zábery dokáže urobiť. Človek sa teda nezamiluje do telefónu ale práve do toho, čo je schopný daný telefón urobiť. Presne to je meradlo úspechu, pretože takéto reklamy očividne fungujú. Fotky sú nádherné a určite nejedného presvedčili ku kúpe najnovšieho iPhonu.

https://youtu.be/NFFLEN90aeI

Prečítajte si tiež  Apple Watch v úlohe záchrancu. Používateľovi zachránili život vďaka monitoringu srdcovej frekvencie
Môže ťa zaujímať
- Reklama -
Róbert Hallon
Som spolumajiteľ a hlavný tvorca obsahu na svetapple.sk. Študujem Dizajn médií v Bratislave a milujem Apple najmä pre filozofiu, ktorou tvorí svoje služby a produkty. Mojím druhým "koníčkom" sú autá, o ktorých tu sem tam tiež niečo napíšem.