Spoločnosť Apple mala prednedávnom menší problém s posledným produktom, ktorý začála predávať. Niektorí zákazníci sa totiž začali vo veľkom sťažovať, že akonáhle sa ich nový 12,9″ miláčik nabije, jeho obrazovka jednoducho zamrzne a nedá sa s ním pracovať. Applu trvalo prakticky celé 4 dni, kým na problém reagoval a vyjadril sa k tomu, čo majú zákazníci s iPadmi robiť.

iPad Pro zamŕza

Najdrahší a najväčší iPad v histórií s pomerne ojedinelým problémom, ktorý určite nepoteší žiadneho z nás. Áno, iPad jednoducho zamŕza a to vtedy, keď sa jeho baterka nabije na 100%. Najhoršie však na tom celom je, že používatelia jednoducho nevedia, čo s touto chybou robiť. Apple posiela pomerne očakávané riešenie. Akonáhle veľký iPad tesne po nabití zamrzne, je potrebné vykonať tvrdý reštart, o tom ako sa vykonáva tvrdý reštart sa dočítaš tu. Spoločnosť nepríjemnú chybu zareagovala, no žiaľ momentálne nedokáže prísť na jej riešenie s aktuálnym systémom iOS 9.1.

Práve preto odkazuje, že si treba chvíľočku počkať na iOS 9.2, ktorý už chybu neobsahuje. Presvedčiť sa o tom, môžu napríklad aj samotní beta testeri, ktorí zamrznutie po nabití eliminovali práve tým, že vyskúšali iOS 9.2 beta. Kedy aktualizácia vyjde zatiaľ netušíme, no je jasné, že to bude niekedy v následujúcich týždňoch!

Prečítajte si tiež  iPad Pro je najvýkonnejší suverén. Hravo poráža všetky iOS zariadenia a má aj na MacBook!
Môže ťa zaujímať
- Reklama -
Róbert Hallon
Som spolumajiteľ a hlavný tvorca obsahu na svetapple.sk. Študujem Dizajn médií v Bratislave a milujem Apple najmä pre filozofiu, ktorou tvorí svoje služby a produkty. Mojím druhým "koníčkom" sú autá, o ktorých tu sem tam tiež niečo napíšem.