Ako spropagovať zariadenie, ktoré sa za posledné 3 roky v podstate nezmenilo? iPhone SE 2. generácie je nový hlavne vo vnútri, nie navonok. Apple a jeho kreatívny tím však vedia, ako zaujať zákazníka a povedať mu to najdôležitejšie o zariadení behom 15 sekúnd.

Apple zdieľalo novú reklamu na iPhone SE 2. generácie.

To, že v spoločnosti Apple majú marketing na mimoriadne vysokej úrovni vie asi každý. Cupertinský gigant si dáva záležať na svojich reklamách a snaží sa v nich ukázať akýsi “používateľský zážitok”. Reklamné videá vás nezahltia množstvom nepotrebných informácii. Sú vecné a jednoduché presne tak, ako samotné produkty.

Dnes spoločnosť Apple vydala krátky spot, ktorý vznikol v spolupráci s operátorom O2. Ako sme už uviedli, video je veľmi krátke, no zato obsahuje úplne všetko, čo potrebujete vedieť. Na snímke môžeme vidieť chlapíka, evidentne čerstvého majiteľa nového iPhonu SE 2, ako pomaly sťahuje fóliu z jeho novučičkého displeja. Záber sa približuje pomaly k jeho tvári, zatiaľ čo krátke informácie v podobe textu hovoria divákovi o najväčších benefitoch tejto novinky.

Netvrdíme, že je to najlepšia reklama akú kedy Apple urobilo, no myslíme si, že je veľmi vydarená a stojí za pozretie. Je doslova stelesnením vety “V jednoduchosti je krása” a perfektne sa hodí k novému, iPhonu SE. Čo na ňu hovoríte vy?

Róbert Hallon
Som spolumajiteľ a hlavný tvorca obsahu na svetapple.sk. Študujem Dizajn médií v Bratislave a milujem Apple najmä pre filozofiu, ktorou tvorí svoje služby a produkty. Mojím druhým "koníčkom" sú autá, o ktorých tu sem tam tiež niečo napíšem.

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here