Spoločnosť Microsoft bola v poslednej dobe v spojitosti s reklamami veľmi „kreatívna“, keďže v každej druhej sme videli nejaký pokus o zosmiešnenie Apple. Zaplatiť milióny dolárov počas najdrahšieho vysielacieho času na svete však asi nie je vhodné na podobný druh reklamy a tak sa rozhodli, že na to pôjdu úplne ináč! Tentoraz im to vážne vyšlo a nové dve reklamy dokonca chválime!

2 reklamy

V Microsofte predstavili dve nové reklamy, ktoré v podstate útočia na city používateľa a sú podobného druhu, ako reklamy konkurenčného Apple. Aj keď sme sami pochybovali o týchto reklamách, po tom ako sme ich videli, sme okamžite zmenili názor. Konečne sa Microsoftu podarilo vytvoriť niečo kreatívne, čím poukazuje najmä na samého seba a nezosmiešňuje pri tom žiadnu inú spoločnosť. Obe reklamy boli odvysielané počas finále amerického futbalu, alebo ináč povedané Super Bowlu, ktorý patrí medzi najsledovanejšie televízne programy na svete a tak je jasné, že reklamy neboli najlacnejšie. Každopádne sa to celkom podarilo! Čo si myslíte o reklamách páčia sa vám alebo dávate prednosť výhradne reklamám od Apple?

Prečítajte si tiež  Microsoft pripravuje obchod s aplikáciami pre iOS. Bude to konkurent pre App Store
Môže ťa zaujímať
- Reklama -
Róbert Hallon
Som spolumajiteľ a hlavný tvorca obsahu na svetapple.sk. Študujem Dizajn médií v Bratislave a milujem Apple najmä pre filozofiu, ktorou tvorí svoje služby a produkty. Mojím druhým "koníčkom" sú autá, o ktorých tu sem tam tiež niečo napíšem.