Zdá sa, že niektorí zákazníci spoločnosti Apple si na svoj nový MacBook Pro počkajú o niečo dlhšie ako pôvodne predpokladali. Problémy teraz nespôsobuje pandémia COVID-19 alebo kríza v oblasti polovodičov ale technické zlyhanie na strane prepravcu.
Konkrétne hovoríme o spoločnosti UPS, ktorú Apple už roky využíva ako spoľahlivého partnera na prevoz nových produktov z Číny do celého sveta tesne po ich predstavení.
Zákazníci, ktorí ale aktuálne môžu sledovať stav objednávky vidia informáciu „Mechanická porucha„, ktorá neveští nič dobré.
Aj samotné UPS informuje zákazníkov prostredníctvom e-mailov o neznámych mechanických poruchách, ktoré skomplikovali cestu výrobku ku ním domov. Pôvodné odhadované časy dodania sa teda môžu líšiť od skutočného doručenia balíka.
Problém zatiaľ nie je známy
Zatiaľ nie je jasné, čo sa presne stalo. Lokalizácia však naznačuje, že produkty zostávajú stáť v rôznych čínskych mestách (pravdepodobne v logistických centrách UPS). Záznamy letov z dnešného dňa tiež ukazujú, že niekoľko z nich je už pripravených na štart, takže sa situácia čoskoro môže zlepšiť.
Na záver len uvedieme, že na problémy s dodaním nemusí trpieť iba nový MacBook Pro 14″ a 16″. Z Číny sa v súčasnosti vo veľkom vozia aj slúchadlá AirPods 3. generácie, o ktoré je vo svete silný záujem. Spoločnosť Apple sa samozrejme aj v tomto prípade spolieha na UPS.
Dajte nám vedieť do komentára, či vás táto situácia zasiahla alebo nie. Tešíme sa na všetky vaše postrehy a názory.