AirPods Pro vyšli koncom roka 2019 a okamžite sa stali hitom. Apple na ne síce umiestnil cenovku prevyšujúcu 250€ ale ľuďom to evidentne neprekáža. Za ich nedostupnosť vraj nemôžu výrobné problémy ale obrovský záujem zo strany zákazníkov, ktorý prekvapil aj kompetentných v Cupertine.
O AirPods Pro je stále obrovský záujem. Apple ich nestíha vyrábať.
Zatiaľ nepoznáme presné čísla, ktoré sa týkajú predajov AirPods Pro. Je dokonca otázne, či ich Apple bude zverejňovať. Môžeme očakávať, že ich spojí s predajmi „obyčajnej“ verzie. To ale v podstate vôbec nevadí. Analytik spoločnosti Citi, Jimi Suva tvrdí, že za nedostupnosť tohto produktu môže fakt, že Apple nedokáže uspokojiť dopyt. Podľa neho robí firma všetko preto aby dostala čo najväčšie množstvo AirPods Pro do predaja v čo najkratšom období.
Dôkazom toho sú v aj ranné informácie od Ming-Chi Kua. Ten tvrdil, že Apple pre tento produkt zohnal druhého dodávateľa. Mal by sa ním stať spoločnosť Goertek.
Tá začne s výrobou v prvej polovici 2020. O tom aké boli úspešné AirPods minulý rok hovoril prednedávnom analytik spoločnosti Wedbushm, Dan Ives. Podľa jeho slov predala spoločnosť v roku 2019 približne 65 miliónov jednotiek bezdrôtových slúchadiel. Upozornil, že len počas akcie „Black Friday“ ľudia kúpili viac ako 3 milióny kusov (približne za 3 dni trvania akcie).
Podľa iného analytika, Toniho Sacconaghiho tvorili predaje v roku 2019 približne 6 miliárd amerických dolárov. Jeho predpovede sú mimoriadne pozitívne aj na rok 2020.
Spoločnosť vraj predá až 85 miliónov kusov všetkých modelov AirPods. To je nárast minimálne o 20 miliónov kusov! Okrem toho sa koncom minulého roka začalo hovoriť aj o tom, že bezdrôtové slúchadlá by mohli byť súčasťou tohtoročných vlajkových lodí iPhonu. Bavíme sa o modeloch iPhone 12 Pro a 12 Pro Max.
Uvidíme ako to napokon dopadne a či Apple urobí na tomto produkte vôbec nejakú inováciu. AirPods nemajú len výhodu vysokej marže. Druhou super vlastnosťou je to, že ich netreba aktualizovať každý rok tak ako iPhone či Apple Watch. Firma teda ušetrí za vývoj, dizajn a ostatné veci. Vďaka tomu samozrejme zarobí ešte viac.