Vyzerá to tak, že v Cupertine nasadia novú taktiku, pomocou ktorej budú chcieť prilákať ľudí na platformu Apple TV+. Po obrovskom úspechu filmu „Greyhound“ s Tomom Hanksom majú kompetentní v pláne vydať aspoň 10 celovečerných filmov ročne.
Apple TV+ sa zameria na väčší počet celovečerných filmov!
Seriály sú síce fajn, no človek má niekedy chuť pozrieť si aj dobrý film s kvalitným hereckým obsadením. V spoločnosti Apple to evidentne vidia rovnako a preto sa na túto oblasť chcú sústrediť v oveľa väčšej miere. Nová streamovacia platforma by mala dostať približne každý mesiac úplne nový celovečerný snímok.
Je to dobrý spôsob, akým môže byť ešte atraktívnejšia pre tých, ktorí uvažujú o predplatnom. Momentálne Apple nakupuje filmy od veľkých, hollywoodskych štúdií. Pomáha aj situácia na trhu (kvôli koronavírusu), kedy sú kiná po celom svete zavreté.
Uniknuté informácie priamo z Cupertina tvrdili, že film „Greyhound“ bol neuveriteľným lákadlom a videlo ho obrovské množstvo ľudí.
Približne 30% z nich predtým neodoberalo Apple TV+. Sú to teda ďalší, potencionálne platiaci zákazníci. Takúto šancu si kompetentní nenechajú ujsť.
Okrem toho, že sa budú natáčať nové snímky, v ktorých majú hrať samé zvučné mená, Apple vraj nakupuje aj staršie filmy. Hlavným cieľom je zaplniť aktuálnu ponuku, ktorá by mala byť o niečo atraktívnejšia. V súčasnosti je služba Apple TV+ tak trochu „chudobná“ na obsah, čo je jej najväčšie mínus.
O konkrétnych nákupoch zatiaľ nemáme žiadne správy. Budeme si teda musieť počkať. Každopádne chcú v Cupertine využiť súčasnú svetovú zdravotnú krízu, kedy ľudia vo veľkom sedia doma, aby ich zaujali a zabavili. Dobrý plán!