Apple začalo opravovať aj iPhone 12 Pro/12 Pro Max
Ešte minulý mesiac sme vás informovali, že technici v Cupertine prehodnotili dôležitosť výmeny zariadenia systémom kus za kus pri niektorých servisných úkonoch. Stanovili sa tak presné problémy, pri ktorých sa zákazník dočká iba opravy jeho existujúceho smartfónu.
Pokiaľ máte napríklad balíček Apple Care+ (dá sa objednať len v zahraničí) a rozbijete zadné sklíčko na iPhone, technologický gigant zvolí prístup servisu s názvom „iPhone Rear System“. Ten sa doposiaľ vzťahoval len na iPhone 12 mini a iPhone 12, pričom od dnešného dňa platí aj pre iPhone 12 Pro a iPhone 12 Pro Max.
Apple začalo vyrábať samostatný diel zadného tela, ktorý obsahuje všetky komponenty okrem displeja a modulu fotoaparátu. V praxi sa tak dočkáte nového procesora, akumulátora a všetkých čipov či senzorov vrátane šasi.
Displej a fotoaparát sa zachová pôvodný, čím sa pri každom servise ušetria nemalé finančné prostriedky (a planéta Zem).
Tento postup sa samozrejme týka aj niektorých iných problémov, kedy vám v telefóne môže odísť napríklad gyroskop, batéria, systém správy napájania a ďalšie. Pokiaľ to bude možné, Apple zvolí metódu opravy a nie výmeny. Na toto sme doposiaľ neboli zvyknutí.
Napíšte nám do komentára, čo si o tom myslíte vy. Ste radšej za to, aby ste dostali pri servise repasovaný kúsok alebo svoj opravený telefón? Budeme radi za všetky vaše postrehy a názory.