Značka Beats spúšťa novú reklamnú kampaň s názvom „DARE TO DREAM“, ktorej hlavnou tvárou sa stal známy rapper Travis Scott. Celý koncept kampane sa opiera o skutočný tweet z roku 2011, ktorý Scott zverejnil ešte na začiatku svojej kariéry. V ňom sebavedomo vyhlásil, že jedného dňa sa z neho stane niekto. Apple pri tejto príležitosti pripravil krátky film.
Dej videa sa odohráva v autentickej rekonštrukcii Scottovej detskej izby, pričom vo videu sa objavuje aj jeho skutočná mama Wanda Webster. Práve tento osobný rozmer dodáva kampani silný emocionálny náboj.
Travis Scott sa stáva tvárou novej kampane Beats
Diváci sledujú mladého Travisa, ako v izbe pracuje na hudbe pomocou iMacu a pôvodných slúchadiel Beats Studio. Následne sa prostredie plynulo mení na veľkolepú víziu vypredaných koncertov z jeho turné Circus Maximus, ktoré prebiehalo v posledných dvoch rokoch.
Práve tento moment ho inšpiruje k napísaniu osudového tweetu. Na ceste z domu si navyše všimne slúchadlá Powerbeats Fit vo vrecku, ktoré symbolicky prepájajú jeho minulosť so súčasným úspechom.
Hoci je spolupráca zatiaľ zameraná najmä na reklamný film, marketingový riaditeľ Beats Chris Thorne naznačil, že ide len o začiatok. Zatiaľ nie je jasné, či sa v budúcnosti dočkáme aj limitovaných produktov v spolupráci s Travisom Scottom, no všetko nasvedčuje tomu, že partnerstvo Beats a tohto umelca bude pokračovať.
Hľadáte nové Apple zariadenie? Skontrolujte náš SvetApple bazár, v ktorom nájdete viac ako 1 200 inzerátov na rôzne Apple produkty. Tie sem môžete pridať úplne zadarmo kliknutím na tento odkaz.
