Spoločnosť Apple minulý rok predstavila slúchadlá AirPods 3. generácie, ktorými potešila všetkých fanúšikov tohto bezdrôtového zariadenia. Novinka si získala vylepšené funkcie, prepracovaný dizajn a zároveň zachovala pôvodnú cenovku. A aj keď to zo začiatku vyzeralo na istý úspech, predaje sú podľa analytika Ming-Chi Kua skôr sklamaním. Minimálne tak to uviedol vo svojej poslednej správe.

Ľudia síce zo začiatku prejavovali záujem o AirPods 3. generácie, no teraz to už neplatí. Aj keď ide o dobrý produkt, oveľa zaujímavejšie sú pre nich AirPods 2. generácie, ktoré zostali v predaji za podstatne nižšiu sumu. Sme tu teda svedkami akéhosi boja medzi vlastnými produktmi, ktorý nie je pre spoločnosť Apple vôbec dobrý.

V jeho dôsledku už kompetentní museli znížiť u svojich dodávateľov produkciu o tridsať a viac percent, pričom môže dôjsť v blízkej budúcnosti k ešte razantnejším obmedzeniam. Na základe týchto informácií sa dá predpokladať, že toto zlyhanie berú v Cupertine veľmi vážne.

Dotkne sa to aj AirPods Pro 2. generácie 

AirPods fitness+Magazín 9to5mac zároveň dodáva, že tieto zmeny sa môžu priamo dotýkať aj AirPods Pro 2. generácie, na ktorých spoločnosť Apple aktuálne pracuje. Pôvodne sa totiž predpokladalo, že aktuálna prvá generácia po predstavení nástupcu zostane v predaji a svoje technológie ponúkne zákazníkom o niečo lacnejšie.

Prečítajte si tiež  Toto je 10 funkcií a vlastností AirPods, o ktorých ste zrejme nevedeli

Po tom, čo sa ale stalo po predstavení AirPods 3 je otázne, či spoločnosť Apple opäť zvolí rovnaký prístup. Predsa len na drahšom produkte zarobí viac ako na lacnejšom a práve pri slúchadlách zrejme nie je veľký rozdiel ani v ich výrobnej cene. Sme teda zvedaví, ako to napokon dopadne.

Na záver len chceme pripomenúť, že v rámci SvetApple sme spustili bazár, ktorý sa už pomaly napĺňa inzerátmi. Tie sem môžete pridať úplne zadarmo kliknutím na tento odkaz. Potrvá vám to sotva niekoľko sekúnd a zároveň máte šancu, že váš inzerát budeme zdieľať na našich sociálnych sieťach. Sleduje nás dokopy viac ako 40 000 ľudí. Tak na čo ešte čakáte?

Instagram Banner

Môže ťa zaujímať
- Reklama -