Každý skalný fanúšik americkej verzie The Office vie, že sa prvé epizódy zo začiatku nedočkali očakávanej odozvy. Seriál sa však po niekoľkých mesiacoch vysielania stal hitom, ktorý trvá dodnes. Vedeli ste však, že za nárastom popularity série sa okrem iného skrýva aj spoločnosť Apple?

Prečítajte si tiež  Takto vyzerá prototyp iPodu Touch 5. generácie s plochými hranami

Dvojica hlavných producentov v zložení Greg Daniels a Michael Shur sa nedávno vyjadrila k tomu, ako Apple nakoplo rozjazd seriálu. Hlavným hrdinom tohto príbehu sa stal video iPod, ktorý sa objavil v jednej z epizód v čase keď prišiel na trh.

„Vianočná epizóda druhej série ukazovala príbeh, kedy Michael venoval Ryanovi video Ipod, ktorý bol v tom čase horúcou novinkou. Asi o štyri dni neskôr, Apple oznámilo spoluprácu s NBC. Sledovanosť The Office v tej chvíli rapídne narástla, keďže väčšina majiteľov nových iPodov mala prístup k všetkým dostupným epizódam seriálu,“ hovorí producent Michael Shur.

iPod

Jednalo sa o piatu generáciu iPodu, ktorý zožal extrémny úspech. Partnerstvo spoločností tiež poukázalo na fakt, že vďaka Apple si seriál získal státisíce fanúšikov mladšej generácie. Samozrejme nie je to iba kvôli spomínanému iPodu, ale vďaka exkluzívnemu obsahu, ktorý firma priniesla na jeho obrazovky.

Môže ťa zaujímať
- Reklama -
ZDROJYahoo
Tomáš Varga
Redaktor a autor obsahu na svetapple.sk, no hlavne veľký fanúšik firmy Apple a jej ideológie. Okrem noviniek z jablkového sveta patrí medzi moje záujmy aj videoherná sféra, hudba a cestovanie.