Presne pred rokom spojil NAY svoje sily so značkou DATART a výsledky sa dostavili okamžite. Slovenský líder v oblasti elektroniky rozšíril ponuku o viac ako 20-tisíc nových produktov, vynovil webstránku a zákazníkom priniesol jednoduchší prístup k výhodnejším cenám.

Spojili sme dve silné značky a vybudovali základ pre lídra na slovenskom trhu. Z pohľadu zákazníka to znamená širší sortiment, lepšie ceny a rýchlejšiu dostupnosť produktov,“ vysvetľuje obchodný riaditeľ NAY Vladimír Sušil.

Pred fúziou ponúkala značka NAY približne 50-tisíc položiek, dnes je to už 70-tisíc produktov. Sortiment sa očistil od nepotrebných kategórií a pribudli nové segmenty – od akumulátorového náradia cez osvetlenie až po hobby techniku.

Nový web aj služby, ktoré šetria čas

Jedným z najväčších krokov posledného roka bol spustený nový web NAY.sk, ktorý prináša jednoduchšie a prehľadnejšie nakupovanie. Online prostredie dnes už nie je len o produktoch, ale aj o pridaných službách.

Medzi zákazníkmi najobľúbenejšie služby patria NAY Doprava a Rezervácia do 15 minút. Spotrebič vám privezieme, nainštalujeme, starý ekologicky odvezieme – alebo si ho vyzdvihnete prakticky okamžite po objednaní,“ vysvetľuje Sušil.

Tieto služby reflektujú meniace sa potreby zákazníkov, ktorí nechcú len kúpiť produkt, ale hľadajú aj komfort a úsporu času.

Vernostný klub s okamžitými zľavami

Zmenou prešli aj pravidlá NAY Extra klubu. Kým v minulosti museli zákazníci zbierať body, dnes stačí prihlásiť sa do účtu a zľavy sa uplatnia okamžite. Extra ceny tak platia hneď pri nákupe – online aj v predajniach.

Tento model je medzi zákazníkmi veľmi populárny, pretože odpadá čakanie a nakupujú lacnejšie už od prvého kliknutia.

Silná značka s tradíciou

NAY dnes spája to najlepšie z online aj offline sveta. Široká sieť predajní na Slovensku ostáva základom značky, no rovnako dôležité je pohodlie online nakupovania.

Budujeme značku, ktorej zákazníci dôverujú a ku ktorej sa radi vracajú. Ak sa zákazník vráti, znamená to, že sme mu dali dôvod. A to je pre nás najväčšia motivácia,“ dodáva Sušil.

Fúzia s DATART tak nie je len o číslach. Je to nová éra slovenského maloobchodu, v ktorej sa kombinuje silná tradícia s modernými trendmi a technológiami.

Hľadáte nové Apple zariadenie? Skontrolujte náš SvetApple bazár, v ktorom nájdete viac ako 1 200 inzerátov na rôzne Apple produkty. Tie sem môžete pridať úplne zadarmo kliknutím na tento odkaz.

Prečítajte si tiež  Slovák si v známom e-shope objednal iPhone. Prišli mu tri čokolády
Môže ťa zaujímať
- Reklama -