Ak ste nadšencom beta testovania rôznych systémov od spoločnosti Apple a myslíte si, že vaša spätná väzba má dopad na finálnu verziu, asi Vás sklameme. Senior viceprezident softvérového inžinierstva Craig Federighi priznal, že program beta testovania, nie je účinný pri poskytovaní požadovaného vplyvu a interakcie používateľov.

Prečítajte si tiež  Návod: Ako prejsť z beta verzie na oficiálnu verziu iOS 16? Postup je jednoduchý

Ako poznamenal portál MacRumors beta program spoločnosti Apple neprihliada dostatočne účinne na spätnú väzbu a návrhy používateľov. O tento výrok sa postaral Craig v správach s používateľmi pričom poznamenal, že Apple čelí obrovskej výzve, keď sa na beta testovaní podieľajú milióny používateľov a preto nie je možné vyhovieť všetkým. Mnoho používateľov okrem toho má v záujme ovplyvniť výsledné produkty a systémy smerom, kam sa vedenie firmy uberať nechce.

Keď sa používatelia zaregistrujú do beta programu spoločnosti Apple, dostanú profil zariadenia, ktorý im umožní stiahnuť si skoré verzie budúceho operačného systému. Ak chcú používatelia poskytnúť spoločnosti Apple spätnú väzbu, môžu použiť aplikáciu Spätná väzba a vyplniť informácie o chybe, s ktorou sa stretli. Spätná väzba používateľov beta verzie však často zostáva bez odpovede spoločnosti Apple, čo potvrdil aj Federighi.

Craig Federighi - Facetime - WWDC 2021
Zdroj: Apple

Spoločnosť Apple v minulosti pomerne drasticky reagovala na spätnú väzbu od používateľov beta verzie na zmeny a nové funkcie v systémoch iOS, iPadOS a macOS, ale až po rozsiahlej kritike a ohlasoch. V mnohých prípadoch sa firma rozhodla o zrušenie, či presunutie dátumu príchodu niektorých funkcií.

Na záver len chceme pripomenúť, že v rámci SvetApple sme spustili bazár, ktorý sa už pomaly napĺňa inzerátmi. Tie sem môžete pridať úplne zadarmo kliknutím na tento odkaz. Potrvá vám to sotva niekoľko sekúnd a zároveň máte šancu, že váš inzerát budeme zdieľať na našich sociálnych sieťach. Sleduje nás dokopy viac ako 40 000 ľudí. Tak na čo ešte čakáte?

Reklama

Môže ťa zaujímať
- Reklama -