Používateľ inteligentných hodiniek Galaxy Watch Ultra sa stretol s problémom, ktorý by ste od tak drahých hodiniek určite nečakali. Po približne mesiaci nosenia mu na nich odpadlo akčné tlačidlo, ktoré sa nachádza na boku titánového šasi.

Napriek tomu, že hodinky boli stále v záručnej dobe, spoločnosť Samsung sa odmietla k problému postaviť proklientsky. Tento prípad nastal po tom, ako Samsung 10. júna predstavil svoje nové inteligentné hodinky, ktoré dizajnovými prvkami pripomínajú Apple Watch Ultra (vrátane oranžových akcentov a remienka).

Galaxy Watch Ultra, ktoré sa rozpadávajú? 

Zákazník obdržal svoje hodinky Galaxy Watch Ultra 20. júla, takže išlo o horúcu novinku. V polovici augusta však zistil, že akčné tlačidlo z konštrukcie hodiniek vypadlo. Podľa jeho príspevku na Reddite si želal, aby mu Samsung poskytol nové hodinky namiesto opravy chybného zariadenia. Spoločnosť ale túto možnosť zamietla.

My len doplníme, že tieto hodinky vôbec nie sú lacné. Štandardne sa predávajú za 699 € a v zľave ich dnes môžete kúpiť od 534 €. Stále je to teda poriadne veľa peňazí…

Samsung Galaxy Ultra Watch
Zdroj: Reddit/R/GalaxyWatch, používateľ y_am_i_hear
Účtenka za servis Galaxy Watch Ultra
Zdroj: Reddit/R/GalaxyWatch, používateľ y_am_i_hear

Následne, keď zákazník poslal hodinky na záručnú opravu, dostal od Samsungu účet vo výške 107 dolárov. Spoločnosť pravdepodobne argumentovala, že poškodenie si spôsobil sám, čím anuloval záručné podmienky.

V tomto prípade je ťažké určiť, či došlo k poškodeniu zákazníkom, alebo či ide o výrobnú vadu, ktorú si mal na plecia zobrať Samsung. Napriek tomu by sa zdalo správne, keby Samsung ponúkol náhradné zariadenie pri akomkoľvek náznaku podobnej závady. Podobne to pri takýchto problémoch to rieši Apple.

Kalifornská spoločnosť je totiž známa tým, že v prípade defektov často poskytuje náhradné zariadenie, aby mohla lepšie analyzovať príčinu problému a zároveň aby bol zákazník so svojim produktom za každých okolností spokojný.

Samsung by tak možno mal prehodnotiť svoj prístup k zákazníckemu servisu, namiesto toho aby sa zameral na účtovanie poplatkov. Rozšírenie tohto príbehu mimo komunitných fór, by mohlo Samsungu pomôcť lepšie pochopiť potreby svojich zákazníkov a možno ich viesť k prijatiu viac prozákaznícky orientovaných rozhodnutí. Súhlasíte s tým aj vy?

Prečítajte si tiež  Samsung Galaxy Watch Ultra vs Apple Watch Ultra 2. Pozrite sa na priame porovnanie

Nezabudnite tiež na náš SvetApple bazár, v ktorom nájdete viac ako 1 000 inzerátov na rôzne Apple zariadenia. Tie sem môžete pridať úplne zadarmo kliknutím na tento odkaz.

Môže ťa zaujímať
- Reklama -