Viceprezident pre marketingovú komunikáciu spoločnosti Apple Tor Myhren poskytol zaujímavý rozhovor pre portál Adweek, v rámci ktorého nám objasnil ako vznikla úspešná reklamná kampaň s názvom Shot on iPhone.

Tú poznáme už od roku 2014 a teda od čias, keď technologický gigant predstavil svoj iPhone 6 a iPhone 6 Plus. Od tej doby sa v kamerových technológiách veľa zmenilo a každý rok to môžeme vidieť na fotografiách alebo videách z tejto série.

Kampaň „Shot on iPhone“, ktorá bola od začiatku určená pre vonkajšie umiestnenie bola „smiešne jednoduchým nápadom,“ povedal Myhren, „Vznikla na základe správania, ktoré sme videli u ľudí. Tí zverejňovali svoje fotografie a rôzne ich označovali,“

Pridajte si Svetapple.sk aj na Instagrame. Každý deň prinášame množstvo zaujímavého obsahu, ktorý je trochu iný než tu na webe.

Spoločnosť Apple sa teda rozhodla, že vytvorí univerzálny spôsob akým môžu dávať ľudia najavo, že svoju fotografiu alebo video „Zachytili na iPhone„. No a z tejto myšlienky sa zrodila už sedem rokov trvajúca kampaň, ktorá je mimoriadne obľúbená.

Prečítajte si tiež  Apple zdieľalo 5 hodinové video zo série "Shot on iPhone".

Výkonný riaditeľ pre marketingovú komunikáciu tiež vysvetlil, prečo sú OOH reklamy pre spoločnosť Apple také dôležité aj v časoch internetu:

„Absolútne milujeme outdoor. Porušuje všetky pravidlá dnešnej rýchlej, dočasnej a rozbitej digitálnej kultúry. Je statický, nehýbe sa a je jedinečný – Toto sú všetko veci, ktoré súčasnému marketingu vo veľkom chýbajú.“

Jedna z najdôležitejších kampaní spoločnosti Apple

Hoci teda kampaň s názvom „Shot on iPhone“ začala ako „smiešny a jednoduchý nápad„, dnes jej Apple venuje množstvo času, pretože z nej dokáže získať obrovský potenciál.

Technologický gigant vytvára obsah, objednáva umelcov a fotografov ale taktiež z času na čas vyberá aj obrázky používateľov a spolupracuje s rôznymi celebritami ako Selena Gomez či Lady Gaga pri tvorbe hudobných videí.

Okrem outdooru sa kampaň „Shot on iPhone“ dostala aj do sveta digitálnych médií a sociálnych sietí. Videá či fotografie sa objavujú v televízii, na Facebooku či Instagrame, YouTube, TikToku atď…

„Keď máte platformu, ktorá je taká bohatá, existujú neobmedzené možnosti, kam až môže zájsť.“ – doplnil na záver Myhren.

Môže ťa zaujímať
- Reklama -