Spoločnosť Apple hlási, že jej nová streamovacia služba Apple Music získava čoraz väčšiu popularitu a to nebola od jej spustenia vytvorená nijaká reklamná akcia, ktorá by sa jej špeciálne venovala. Apple to chce samozrejme zmeniť a začal s úplne novými bilbordmi, ktoré nenápadne propagujú túto službu a podvedomo podmieňujú potencionálnych používateľov, aby si Apple Music nainštalovali.
Apple Music
Spoločnosť Apple sa rozhodla propagovať svoju najnovšiu streamovaciu službu už viacmenej klasickým spôsobom a to obrovskou reklamou, ktorá nepotrebuje príliš veľa textu. Vlastne obsahuje len fotku, znak spoločnosti Apple a jedno slovo.
Minimalistickú reklamu však pochopí úplne každý a je jasné, že množstvo ľudí podmieni k tomu, aby službu vyskúšali.
Najnovšie bilbordy venované práve Apple Music boli objavené v mestách San Francisko, Tokio, Toronto, Los Angeles alebo Mexico City. Nie je však vylúčené, že ich pôsobisko spoločnosť Apple rozširuje do ďalších miest.