Spoločnosť Apple hlási, že jej nová streamovacia služba Apple Music získava čoraz väčšiu popularitu a to nebola od jej spustenia vytvorená nijaká reklamná akcia, ktorá by sa jej špeciálne venovala. Apple to chce samozrejme zmeniť a začal s úplne novými bilbordmi, ktoré nenápadne propagujú túto službu a podvedomo podmieňujú potencionálnych používateľov, aby si Apple Music nainštalovali. 

Apple Music

Spoločnosť Apple sa rozhodla propagovať svoju najnovšiu streamovaciu službu už viacmenej klasickým spôsobom a to obrovskou reklamou, ktorá nepotrebuje príliš veľa textu. Vlastne obsahuje len fotku, znak spoločnosti Apple a jedno slovo.

Minimalistickú reklamu však pochopí úplne každý a je jasné, že množstvo ľudí podmieni k tomu, aby službu vyskúšali.

Najnovšie bilbordy venované práve Apple Music boli objavené v mestách San Francisko, Tokio, Toronto, Los Angeles alebo Mexico City. Nie je však vylúčené, že ich pôsobisko spoločnosť Apple rozširuje do ďalších miest.

Prečítajte si tiež  Spotify sa obúva do Apple. Dôvodom sporov má byť ovládanie hlasitosti cez iPhone
Môže ťa zaujímať
- Reklama -
Róbert Hallon
Som spolumajiteľ a hlavný tvorca obsahu na svetapple.sk. Študujem Dizajn médií v Bratislave a milujem Apple najmä pre filozofiu, ktorou tvorí svoje služby a produkty. Mojím druhým "koníčkom" sú autá, o ktorých tu sem tam tiež niečo napíšem.