Spoločnosť Apple hlási, že jej nová streamovacia služba Apple Music získava čoraz väčšiu popularitu a to nebola od jej spustenia vytvorená nijaká reklamná akcia, ktorá by sa jej špeciálne venovala. Apple to chce samozrejme zmeniť a začal s úplne novými bilbordmi, ktoré nenápadne propagujú túto službu a podvedomo podmieňujú potencionálnych používateľov, aby si Apple Music nainštalovali. 

Apple Music

Spoločnosť Apple sa rozhodla propagovať svoju najnovšiu streamovaciu službu už viacmenej klasickým spôsobom a to obrovskou reklamou, ktorá nepotrebuje príliš veľa textu. Vlastne obsahuje len fotku, znak spoločnosti Apple a jedno slovo.

Minimalistickú reklamu však pochopí úplne každý a je jasné, že množstvo ľudí podmieni k tomu, aby službu vyskúšali.

Najnovšie bilbordy venované práve Apple Music boli objavené v mestách San Francisko, Tokio, Toronto, Los Angeles alebo Mexico City. Nie je však vylúčené, že ich pôsobisko spoločnosť Apple rozširuje do ďalších miest.

Prečítajte si tiež  Apple služby sa blížia k miliarde predplatiteľov. Ich úspech bude v budúcnosti držať celú firmu nad vodou
Môže ťa zaujímať
- Reklama -
Róbert Hallon
Som spolumajiteľ a hlavný tvorca obsahu na svetapple.sk. Študujem Dizajn médií v Bratislave a milujem Apple najmä pre filozofiu, ktorou tvorí svoje služby a produkty. Mojím druhým "koníčkom" sú autá, o ktorých tu sem tam tiež niečo napíšem.