Apple s fantastickou reklamou upútalo ľudí v Las Vegas a s využitím hlášky „Čo sa stane vo Vegas, ostane vo Vegas“ a postavilo na tom celú reklamu, ktorá vyzdvihuje bezpečnosť iPhonu.

Apple s fantastickou reklamou

Apple svoje produkty propaguje veľmi často. Poznáme obrovské množstvo výstižných reklám, ktoré sa nám zaryli do pamäti nie len vďaka výbornému spracovaniu ale aj hlbšej myšlienke, ktorú priniesli. Dnes tu máme propagáciu iPhonu a jeho bezpečnosti priamo v Las Vegas. Apple s fantastickou reklamou vyzdvihuje jeho bezpečnosť a využíva na to známu hlášku. Dôvod, prečo práve v tomto známom Americkom meste je prosty.

Tak ako vždy sa tu koná technologická výstava CES 2019, ktorej sa však jablková spoločnosť účastniť nebude. Budú tu ale iní výrobcovia konkurenčných smartfónov, ktorí chcú ľuďom ukázať aké fantastické ich Android zariadenia vlastne sú. Problémom ale ostáva bezpečnosť a súkromie. To má Apple vyriešené na 110%. iPhone (či iné zariadenie) je v podstate tým najbezpečnejším, čo si na trhu môžete zakúpiť. Apple s fantastickou reklamou teda útočí na tému, ktorá je dnes mimoriadne populárna a ktorá môže ľudí presvedčiť aby si vybrali jeho smartfón.

Nie len dobrý nápad ale aj prvotriedne prevedenie

Samozrejme nie je dôležité iba to, čo reklama prinesie ale aj to ako vlastne vyzerá. Vizuálne je reklama veľmi minimalistická a okrem textu sa na nej v podstate nachádza. Samozrejmosťou je nakreslená silueta najnovšieho modelu iPhone XS. Pod celým sloganom je aj odkaz na web stránku apple.com/privacy. Tu sa človek o bezpečnosti dozvie viac informácií.

Môžeme teda konštatovať, že Apple sa snaží strhnúť na seba pozornosť aj takýmto spôsobom aby podporil predaje nie príliš úspešných, minuloročných iPhonov. Tie sú síce po technickej stránke skoro dokonalé avšak podľa nášho názoru už príliš drahé. Ľudia strácajú o Apple záujem. To sa koniec koncov ozrkadlilo aj na masívnom prepade akcií. Apple môže s fantastickou reklamou pokračovať aj ďalej, musí sa ale počas tohto roka lepšie prispôsobiť trhu.

zdroj: appleinsider.com

Prečítajte si tiež  Práve začala výroba "AirPods Studio"
Môže ťa zaujímať
- Reklama -
Róbert Hallon
Som spolumajiteľ a hlavný tvorca obsahu na svetapple.sk. Študujem Dizajn médií v Bratislave a milujem Apple najmä pre filozofiu, ktorou tvorí svoje služby a produkty. Mojím druhým "koníčkom" sú autá, o ktorých tu sem tam tiež niečo napíšem.