Vyzerá to tak, že v Cupertine nasadia novú taktiku, pomocou ktorej budú chcieť prilákať ľudí na platformu Apple TV+. Po obrovskom úspechu filmu “Greyhound” s Tomom Hanksom majú kompetentní v pláne vydať aspoň 10 celovečerných filmov ročne.

Apple TV+ sa zameria na väčší počet celovečerných filmov!

Seriály sú síce fajn, no človek má niekedy chuť pozrieť si aj dobrý film s kvalitným hereckým obsadením. V spoločnosti Apple to evidentne vidia rovnako a preto sa na túto oblasť chcú sústrediť v oveľa väčšej miere. Nová streamovacia platforma by mala dostať približne každý mesiac úplne nový celovečerný snímok.

Je to dobrý spôsob, akým môže byť ešte atraktívnejšia pre tých, ktorí uvažujú o predplatnom. Momentálne Apple nakupuje filmy od veľkých, hollywoodskych štúdií. Pomáha aj situácia na trhu (kvôli koronavírusu), kedy sú kiná po celom svete zavreté.

Uniknuté informácie priamo z Cupertina tvrdili, že film „Greyhound“ bol neuveriteľným lákadlom a videlo ho obrovské množstvo ľudí.

Približne 30% z nich predtým neodoberalo Apple TV+. Sú to teda ďalší, potencionálne platiaci zákazníci. Takúto šancu si kompetentní nenechajú ujsť.

Okrem toho, že sa budú natáčať nové snímky, v ktorých majú hrať samé zvučné mená, Apple vraj nakupuje aj staršie filmy. Hlavným cieľom je zaplniť aktuálnu ponuku, ktorá by mala byť o niečo atraktívnejšia. V súčasnosti je služba Apple TV+ tak trochu “chudobná” na obsah, čo je jej najväčšie mínus.

O konkrétnych nákupoch zatiaľ nemáme žiadne správy. Budeme si teda musieť počkať. Každopádne chcú v Cupertine využiť súčasnú svetovú zdravotnú krízu, kedy ľudia vo veľkom sedia doma, aby ich zaujali a zabavili. Dobrý plán!

zdroj

Róbert Hallon
Som spolumajiteľ a hlavný tvorca obsahu na svetapple.sk. Študujem Dizajn médií v Bratislave a milujem Apple najmä pre filozofiu, ktorou tvorí svoje služby a produkty. Mojím druhým "koníčkom" sú autá, o ktorých tu sem tam tiež niečo napíšem.

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here