Na to, aby mohla spoločnosť akou je aj Apple dobre fungovať, potrebuje naozaj skvelý marketingový tím, v prípade Applu ide skôr o marketingové oddelenie, ktoré vymýšľa tie najlepšie reklamy vôbec. Každá reklama je svojim spôsobom rovnaká, pôsobí na naše emócie a city. Nezaťažuje nás zbytočnými informáciami a poväčšine má aj vtipný charakter. Tentokrát to zobralo Apple z humorom vážne od začiatku reklamy až po jej koniec. Pozri sa akým spôsobom propagovalo stereo reproduktory na novom iPhone 7 Plus.
Skokan
Že ľudia, ktorí majú viac rokov už nemajú šancu ukazovať svoje akrobatické schopnosti? To je presne to, čo vyvráti táto reklama, okrem iPhonu 7 Plus v zlatej farbe si tu totižto zahrá hlavnú úlohu dôchodca, ktorý skočí z veľmi vysokého skokanského mostíka priamo do vody. No ale aký to má súvis s Applom? Vlastne dosť veľký. Pred tým, ako sa predvedie pred celým bazénom plným ľudí pustí na svojom iPhone skladbu „La Virgen de la Macarane“. V rytme tejto piesne následne skáče do vody. Hlavným cieľom je ukázať, ako silno dokážu dva reproduktory na novom iPhone hrať a sami môžme potvrdiť, že aj pri našom testovaní hrali skutočne nahlas.
iPhone sa navyše pri prehrávaní hudby naozaj trasie a tak voda, ktorá sa vlní pod telefónom vôbec nie je ilúzia. Telefón sa pri plnej hlasitosti pomerne dosť chveje. Viacej ti k reklame asi nepovieme. Okrem reproduktoru tiež spropagovala aj to, že iPhone je vodotesný. Nedala to ale najavo úplne priamo, skôr tak do povedomia. Najlepšie urobíš, keď si ale reklamu pozrieš sám. Poď teda na to. Čo povieš?
https://youtu.be/La4HRfL5tV4