Facebook nezaháľa. Prichádza s ďalšími vylepšeniami. Doposiaľ sociálna sieť umožňovala užívateľom odpovedať na komentáre len prostredníctvom ďalšieho komentára. Do niekoľkých týždňov by sme sa však mali dočkať novej funkcie, v rámci ktorej bude možné reagovať na verejný koment súkromnou správou.
Správca svojej stránky uvidí pri každom komentári možnosť odoslať užívateľovi súkromnú správu. V tele správy sa automaticky zjaví odkaz na pôvodný komentár, ktorý by komunikujúcim priblížil, o čom je vlastne reč.
Druhou novinkou, ktorú už čoskoro Facebook predstaví, je možnosť získavať hodnotenie na základe rýchlosti spätnej väzby.
Táto funkcia nájde svoje využitie najmä u firiem, ktorým by sa tak mohli znížiť náklady za call centrum. Zákazníci či záujemcovia totiž zvyčajne radšej napíšu otázku na Facebook než by mali zdvihnúť telefón. Ak teda spoločnosť bude odpovedať na viac ako 90% otázok do piatich minút, získa výborné hodnotenie s označením „Very responsive“.
„Správy sa stali hlavným komunikačným kanálom pre ľudí a teraz ich môžu využívať aj podniky pre komunikáciu so zákazníkmi. Začnite ich používať a ponúknite svojim zákazníkom pohodlný a osobný spôsob, ako sa s vami spojiť,“ tvrdí Facebook.
zdroj: itnews.sk