Jedna z najväčších sociálnych sietí na svete na nič nečaká a neustále sa snaží inovovať. Ako najnovšie uvádza portál The Verge, Instagram testuje pri niektorých používateľoch mimoriadne dôležitú funkciu. Zaujímavá je najmä z monetizačného hľadiska.
Aby sme boli presnejší, zopár náhodne vybratých používateľov získalo možnosť zvýrazňovania príspevkov na svojom profile. V praxi ide o podobnú funkciu, ako keď si na svojej Facebookovej stránke pripnete príspevok na jej navrch. Nefunguje ale úplne rovnako.
Hlavný rozdiel je v tom, že na Instagrame budeme môcť čoskoro zvýrazňovať viacero príspevkov súčasne. Umožňuje to samotný UX dizajn aplikácie, ktorý vám zobrazí niekoľko fotiek alebo videí, keď navštívite určitý používateľský profil.
Dôležitá novinka hneď z dvoch dôvodov
A ak sa teraz pýtate, na čo je to vlastné dobré, odpovede sú hneď dve. V prvom rade je to pekný spôsob, ako si profil vyladiť presne podľa predstáv. Ak sa chce používateľ prezentovať tým najlepším, čo ponúka, každý návštevník to okamžite uvidí. Najlepší efekt to bude mať hlavne pri prvej návšteve profilu.
Druhý efekt, ktorý je ešte dôležitejší, je ten, že táto drobná novinka môže niektorým influencerom a známym osobnostiam zarábať tisíce EUR navyše. Jednoduchým spôsobom si totiž na vrch svojho profilu budú môcť pridať sponzorované príspevky, ktoré sa následne nestratia v záplave zvyšných fotiek a videí. Fungovať to teda bude ako pomyselný interaktívny banner.
Na záver len chceme pripomenúť, že v rámci SvetApple sme spustili bazár, ktorý sa už pomaly napĺňa inzerátmi. Tie sem môžete pridať úplne zadarmo kliknutím na tento odkaz. Potrvá vám to sotva niekoľko sekúnd a zároveň máte šancu, že váš inzerát budeme zdieľať na našich sociálnych sieťach. Sleduje nás dokopy viac ako 40 000 ľudí. Tak na čo ešte čakáte?