Ako sme si už pomaly, ale isto začali zvykať, mobilné hry sú každým rokom lepšie a lepšie. Najnovšie nás o tom presviedča aj táto, ktorá pochádza z Ruska. Hoci je v podstate veľmi jednoduchá a vo svete neznáma, prináša poriadne množstvo zábavy. To všetko v prostredí s peknou grafikou a hlavne zadarmo. Predstavujeme ti Driving Zone: Russia

O hre – Driving Zone: Russia

Driving Zone: Russia je formát hry, ktorý všetci veľmi dobre poznáme už od prvých titulov pre iPhone. Je to skrátka jednoduché predbiehanie obrovského množstva áut na rovnej ceste, pričom pri zrážke človek stráca životy a za prejdené kilometre naopak získava peniaze. Za ti si potom môže nakupovať lepšie a lepšie autá. Nie je to ani zďaleka prvá takáto hra a určite nebude ani posledná, no nás zaujala najmä pomerne vymakanou grafikou.

iPhony v dnešnej dobe dokážu po tejto stránke ponúknuť veľa. Mobilné zariadenia sa pomaly ale isto menia na herné konzoly. Aj keď ide stále o pomerne jednoduchý titul, v ktorom nenájdeš príbeh a dokonca ani zvláštne úlohy, ale ideš len rovno, stále má čo ponúknuť. V prvom rade je tu na výber s niekoľkých skvele spracovaných vozidiel. Nájdeš tu síce prevažne Ruské automobily, ktoré nenesú licencie, ale ide o totožné autá s originálmi, len nepoužívajú originálne logá.

Okrem iného tu nájdeš napríklad aj BMW X6 a to je momentálne vrchol toho, čo dokážeš v hre dosiahnuť. Snáď časom pribudne väčší vozový park. Potom máš v hre na výber z niekoľkých tratí či fáz dňa. Môžeš jazdiť ráno, cez deň či v noci, podľa toho akú máš náladu. Ako sme písali vyššie, v hre ide najmä o to, koľkým autám sa vyhneš, intenzitu premávky si dokonca vieš nastaviť aj sám. Prejdené kilometre potom slúžia v podstate ako také „platidlo“, za ktoré nakupuješ lepšie a novšie vozidlá.

Driving Zone: Russia - svetapple.sk

Nastavenia

Na to, aké je prostredie menu jednoduché, ponúka pomerne široké možnosti nastavenia. Môžeš si vybrať napríklad medzi automatickou a manuálnou prevodovkou, možnosťami ovládania cez gyroskop alebo klasicky na obrazovke či nastavenie grafiky. Tie sú na výber tri, od najnižšej po najvyššiu, pravdepodobne kvôli šetreniu baterky, kedy hra vyčerpá pri základnom nastavení menej ako pri najvyššej. Na autách sa dá potom napríklad nastavovať pohon, môžeš mať predokolku, zadokolku či 4X4.

Ďalšia vec sú farby, tie sa dajú nastaviť prakticky akékoľvek vo farebnom spektre. Ďalej sa potom dajú zapnúť bezpečnostné asistenty ako napríklad ABS alebo ESP.

V hre nádješ široké možnosti nastavení a výbornú grafiku - Driving Zone: Russia - svetapple.sk

Jazda

Jazda v hre je zábavná. O reálnom jazdnom modeli sa hovoriť pri mobilných hrách asi moc nedá, avšak pôsobí celkom hodnoverne, je zábavný a jednoduchý. Na výber je tu pohľad zvonku aj zvnútra. Ak máš teda rád pocit maximálnej reálnosti, pričom rád šoféruješ v hrách z interiéru, tu je to možné a interiéry sú celkom pekne spracované. Poteší tiež pekne spracovaná premávka, aj keď najlepšie graficky spracované auto je práve to, s ktorým ideš. Ak predbehneš riskantne, dostaneš bonusové body, ale pozor ak v hre nabúraš. stratíš jeden z 3 životov.

Zaujímavé je ale to, že pokiaľ nabúraš, auto sa reálne poškodí. Demolačný model je síce trošku zvláštny, ale je, a na rozbité sa celkom dá pozerať.

V hre nájdeš aj pohľad zvnútra - Driving Zone: Russia - svetapple.sk

Záver

Ak máš rád zábavné a jednoduché hry, táto od ruských vývojárov je pre teba ako stvorená. Je pomerne jednoduchá, graficky pekná a dovolíme si tvrdiť, že aj návyková. Ak ťa zaujala, určite ju vyskúšaj. Stáť ťa to nebude nič a z miesta ti ubudne do 200mb, čo znamená, že je aj v tomto smere je celkom nenáročná.

‎Driving Zone: Russia
‎Driving Zone: Russia
  • ‎Driving Zone: Russia Screenshot