Slovenská pošta pokračuje v digitálnej transformácii svojich služieb. Vďaka mobilnej aplikácii dokáže používateľom priniesť praktické riešenia, ktoré výrazne zjednodušujú vybavovanie poštových záležitostí – bez potreby navštíviť pobočku. Výsledkom je vyšší komfort, menej stresu a úspora nielen času, ale aj peňazí. Informuje o tom na svojom webe.

Zásielky pod kontrolou – vždy a všade

Jednou z najobľúbenejších funkcií aplikácie je možnosť sledovať stav zásielok. Používateľ má skvelý prehľad o odoslanej aj doručovanej pošte, čo mu umožňuje lepšie si naplánovať deň a vyhnúť sa prekvapeniam v podobe žltého lístka.

Aplikácia zároveň ponúka možnosť zmeniť termín doručenia, predĺžiť dobu uloženia zásielky na pošte, či ju presmerovať na inú pobočku alebo do BalíkoBOXu.

Odosielanie balíkov online – rýchlo a výhodne

S mobilnou aplikáciou je možné zásielku podať aj zaplatiť online, čím zákazník získa zľavu až 20 % z poštovného. Po vyplnení údajov a úhrade už stačí len vytlačiť adresný štítok alebo ručne vypísať údaje spolu s vygenerovaným kódom.

Zásielku následne stačí zaniesť do BalíkoBOXu alebo ktorúkoľvek pobočku Slovenskej pošty – bez čakania, jednoducho a hlavne rýchlo!

Informácie o pobočkách v reálnom čase

Aplikácia pomôže vyhľadať najbližšiu poštu, overiť jej otváracie hodiny, dostupnosť služieb či bezbariérovosť. V prípade, že pobočka používa vyvolávací systém, aplikácia zobrazí aktuálny počet čakajúcich a umožní vygenerovať si poradový lístok ešte pred príchodom. Ak sa plány zmenia, lístok možno jednoducho zrušiť.

Nechýbajú ani informácie o najbližšom BalíkoBOXe – vrátane počtu voľných schránok – a navigácia priamo na miesto.

Viac ako len pošta

Aplikácia poskytuje aj prístup k službe Moja pohľadnica. Tá umožňuje vytvoriť elektronickú pohľadnicu, ktorú Slovenská pošta vytlačí a doručí fyzicky do schránky – kdekoľvek na svete. V ponuke je tiež jednoduchý prístup k cestovnému poisteniu, ktoré si používateľ vybaví priamo cez preklik na webový portál.

Ďalšie novinky už čoskoro

Pošta plánuje zaviesť nové funkcie, ktoré uľahčia proces vracania zásielok – nielen v spolupráci s veľkými e-shopmi, ale aj pri výmene tovaru medzi jednotlivcami.

Pripravujú sa aj ďalšie digitálne služby, ako napríklad online platba poplatkov, rezervácia termínov na vybavenie služieb či elektronické overovanie identity.

Od spustenia v roku 2019 si aplikáciu stiahlo takmer 650-tisíc ľudí a aktívne ju používa viac než 150-tisíc používateľov zo Slovenska aj zahraničia – od Česka cez USA až po Nový Zéland. Aplikácia je bezplatne dostupná pre zariadenia s operačným systémom iOS a Android v obchodoch App Store a Google Play.

Prečítajte si tiež  Apple Music Replay 2024: Čo ste tento rok počúvali najviac?

Nezabudnite tiež na náš SvetApple bazár, v ktorom nájdete viac ako 1 200 inzerátov na rôzne Apple zariadenia. Tie sem môžete pridať úplne zadarmo kliknutím na tento odkaz.

Môže ťa zaujímať
- Reklama -