Apple je expert aj v marketingu. Ako jedna z mála firiem na celom svete totižto dokáže svoj produkt predať bez zbytočných rečí. Vo svojich reklamách zásadne nekomentuje dané funkcie či parametre produktu, ktorý promuje. Robí to iným spôsobom, zaútočí jednoducho na naše emócie a ukáže nám, že nezáleží na zbytočných číslach. Dôležité je, že to skrátka funguje. To sa v nových reklamách podarilo na výbornú a Apple ukázalo, že myslí aj na ľudí so zdravotným postihnutím!
Ďalšie krásne a emotívne reklamy od Apple!
Apple vie veľmi jednoducho a elegantne zaútočiť na emócie asi každého človeka. Najnovšie zvolilo zaujímavé reklamy, v ktorých sa snaží ukázať, že Apple produkty nie sú len pre ľudí, ktorí žijú, dá sa povedať šťastný život ale aj pre ľudí, ktorí majú problémy so zdravím.
Napríklad ľudia, ktorí sú sluchovo alebo aj zrakovo postihnutí. Presne pre tých je tu veľká podpora a takýto ľudia zásadne používajú práve iPhone. Rovnako však Apple myslí aj na autistov, ktorí to vo svojom živote tiež asi nemajú jednoduché. V najnovších reklamách môžeme vidieť autistu Dillana, ktorý vlastní svoj iPad a využíva rozšírené funkcie prístupnosti.
V reklame sa vlastne nedozvedáme, ako všetky rozšírené funkcie daná prístupnosť ponúka ale dozvedáme sa, že akonáhle si človek s takýmto postihnutím zakúpi alebo dostane iPad, bude mať svoju podporu a mal by ho byť schopný používať. Práve vďaka tomuto je celá firma výnimočná, hoci je na svete omnoho menej tých, ktorí trpia nejakým postihnutím ako tých, ktorí sú zdravotne v poriadku.
Každopádne vo firme považujú aj takýchto ľudí za veľmi dôležitých a presne preto investujú určite nemalé finančne prostriedky do toho, aby boli všetky produkty aj pre nich. Vychutnaj si teda nasledujúce reklamy, ktoré sa ti zaiste zapáčia.
Apple jednoducho vie, ako na to. Len tak mimochodom, už dávnejšie vytvorilo špeciálnu divíziu, ktorá tieto spoty vytvára. Nejde teda o prácu nejakého šikovného marketéra z inej firmy ale ide priamo o prácu Applu. Na záver nám teda nezostáva napísať nič iné ako well done!
https://youtu.be/UTx12y42Xv4