Trh s wearable produktmi, medzi ktoré patria jednoznačne hodinky Apple Watch stále rastie. Má to svoj dôvod. Hoci sa to nezdá, prešlo niekoľko rokov vývoja a sú dokonalé. Prečítajte si komentár: Budú pre nás Apple Watch v budúcnosti rovnako dôležité ako iPhone?
3Prvé Apple Watch jednoducho neboli „must have“
Ak sa pýtate, prečo na začiatku svojho predaja prvá generácia nevzbudila taký záujem ako Series 3 či Series 4, odpoveď je jednoduchá. Hodinky skrátka ľuďom neponúkali žiadnu „extra“ prídavnú hodnotu. Aj keď 10 miliónov predaných kusov bolo ďaleko viac ako mala konkurencia, Apple očakávalo úplne iné čísla (údajne až okolo 40-45 miliónov kusov).
Problémom bolo to, že za relatívne veľa peňazí používateľ dostal málo muziky. iPhone sa od modelu 6/6S zas až tak moc nezmenil. Hodinky Apple Watch sa ale od prvej série až po tu poslednú zmenili snáď úplne vo všetkom. Už druhá generácia potvrdila s počtom 17 miliónov predaných kusov, že neboli úplne dokonalé.
Problémom bol slabý výkon, zlá výdrž batérie, absencia vodeodolnosti atď… Toto druhá generácia vrátila na správnu koľaj. Tretia to ešte vylepšila a ponúkla okrem iného aj cellular verziu. Apple Watch Series 4 potom priniesli novší dizajn, väčší displej a zase nové zdravotné technológie. Ruka v ruke ide vývoj hardvéru s softvérovom. Ten vie teraz používateľ omnoho lepšie využívať ako pri pomerne strohej prve generácii WatchOS. Hlavná výhoda Apple Watch je ale tá, že je tu stále veľký priestor pre inováciu.