Ultralacné reťazce, ako Pepco, Tedi a KiK, už dlhé roky dominujú slovenskému trhu s lacným tovarom. Tieto obchody ponúkajú všetko od oblečenia cez doplnky do domácnosti až po elektroniku a sladkosti, čo ich robí populárnymi medzi širokou verejnosťou.

Avšak teraz jeden z nich plánuje zásadný krok – zaviesť vlastný e-shop, čím sa výrazne posunie v digitálnom predaji. O tieto zistenia sa postaral portál tvnoviny.sk. Konkrétne konateľ spoločnosti na Slovensku a v Česku Martin Šatný potvrdil, že zatiaľ čo e-shop KiK bol v Česku spustený na jeseň tohto roku, slovenská verzia je v príprave.

Hoci nie je isté, či bude projekt dokončený v roku 2025, tento krok predstavuje významnú inováciu v segmente ultralacných reťazcov na Slovensku. Zákazníci už nebudú musieť navštevovať priamo kamenné pobočky ale všetko nakúpia z pohodlia domova.

Nad e-shopom uvažuje aj populárne Pepco

Pepco tiež uvažuje o zavedení e-shopu, no zatiaľ nemá konkrétny plán. „V budúcnosti chceme nájsť nové spôsoby, ako poskytovať lepšie služby. Zatiaľ sa však sústredíme na vylepšenie zážitku z nákupov v našich kamenných predajniach,“ povedala Barbara Berecz, hovorkyňa spoločnosti.

Tedi a Action zatiaľ o e-shopoch neoznámili žiadne plány. Napriek rastúcej konkurencii, ultralacné reťazce na Slovensku zaznamenávajú stabilný rast, čo dokazuje ich zisky za minulý rok: Pepco 16,25 mil., Tedi 10,31 mil. a KiK 5 mil. Eur. Očakáva sa, že v budúcom roku na trh vstúpia ďalšie reťazce, ako Woolworth a Dealz, čo ešte viac zvýši konkurenciu v segmente

Nezabudnite tiež na náš SvetApple bazár, v ktorom nájdete viac ako 1100 inzerátov na rôzne Apple zariadenia. Tie sem môžete pridať úplne zadarmo kliknutím na tento odkaz.

Prečítajte si tiež  Toto sú slovenské ceny za každý iPhone 13. V niektorých prípadoch si poriadne priplatíme!
Môže ťa zaujímať
- Reklama -