Nová verzia Unreal Engine 4.3 od Epic Games prináša množstvo noviniek herným vývojárom a k tomu všetkému aj natívnu podporu pre Metal API, predstaveného jablkovou spoločnosťou na tohtoročnej WWDC po boku s iOS 8!
Metal API
Mnohí zrejme ani nevedia, čo to Metal API vlastne je. Ide o nové rozhranie predstavené spoločnosťou Apple na tohtoročnom WWDC. Vďaka nemu nám dokáže iOS zariadenie s porcesorom A7 a novším poskytnúť celý jeho výkon a zvýšiť tak grafiku ako aj samotnú kvalitu hry. Vďaka nemu budú môcť tieto zariadenia konkurovať Old-Gen konzolám ako napríklad PS3 či Xbox 360!
Podpora v Unreal Engine 4.3
V novej verzií Unreal Engine 4 sa dočkajú vývojári množstva vylepšení. Jej súčasťou je spolu až 500 noviniek! Jednou z nich je aj pridanie Metal API do enginu. To je však dostupné len vývojárom, ktorí budú ochotní kompilovať kód s Xcode 6 beta, a tak ho bude možné použiť len na iOS! Ďalšia novinka, týkajúca sa jablkových zariadení, je možnosť „vypustiť“ hry s obsahom z Windows PC na iOS. Táto novinka však nie je dostupná pre C++ projekty.
Ďalšie novinky v Unreal Engine 4.3 sú napríklad pridanie vlastného filmu (pokiaľ by ste chceli do hry vložiť nejaké intro), plugin Tapoy, renderovanie skreslenia a množstvo ďalšieho! Zdá sa teda, že aj vďaka Unreal Enginu sa novodobé hry posunú opäť o úroveň vyššie a časom sa priblížia aj tým počítačovým!