Spoločnosť Qantas nečakala a predstavila svoju Apple Watch aplikáciu hneď, ako to bolo možné. No urobila dobre? Vraví sa však, že pomaly ďalej zájdeš a práve teraz austrálske aerolínie zisťujú, že užívatelia, ktorí sa rozhodli zjednodušiť si chodenie po letiskách pomocou Apple Watch, sa musia naďalej načiahnuť za svojim telefónom a použiť ten na zobrazenie digitálne zakúpenej letenky.
O probléme
Problém je totiž v tom, že skenery síce dokážu bez problémov oskenovať kód z iPhonu alebo lístka, ale ruka s hodinkami sa do nich jednoducho nezmestí. Spoločnosť skúma možnosti ako vyriešiť problém, ale momentálne žiadne riešenie neplánuje. Problém je zrejme spojený s extrémnymi podmienkami, v akých Apple nútil vyvíjať a testovať aplikácie vo svojom sídle, ale nie v praxi. Vo výsledku to znamená, že aplikácia síce vyzerala pekne, ale navrhovanie aplikácie bez hodiniek bolo v skutočnosti veľmi “hororovou” úlohou, ako vraví hlavný dizajnér aplikácie Gabriel Santos. Nateraz jediným riešením je, že užívateľ musí vytiahnuť svoj mobil a preukázať sa QR kódom na ňom a hodinky sú mu na letisku zbytočné. Je však možné, že pre takéto prípady neskôr Qantas začne využívať ručné skenery, ktoré už budú fungovať bez problémov.
Zdroj: BrisbaneTime