Pokiaľ máte radi zaujímavé rebríčky, dnes vám ukážeme jeden, o ktorý sa postarala online marketingová agentúra Visibility. Mikuláš Prokop tu od roku 2016 zostavuje pravidelnú výberovku, ktorá zahŕňa tie najbizarnejšie veci, ktoré vyhľadávali ľudia na Slovensku v uplynulých 12 mesiacoch.
Rok 2020 bol taktiež bohatý na niekoľko „perličiek“, ktoré stoja za to. Ako môžete vidieť sami, v zozname sa objavili zvláštne otázky, typu: „Môže sa jesť mŕtvy kapor?“, „Ako oklamať automat na sladkosti?“ či „Ako zabiť človek bez stôp?“.
Lockdown bol pochopiteľne ťažký pre každého z nás a tak sa niektorým vyhľadávacím dotazom nemôžeme čudovať. Na strane druhej, nad väčšinou z nich len ticho krútime hlavou.
Pozrite si celú infografiku nižšie a do komentára nám napíšte, ktorý zo štrnástich bodov sa vám zapáčil najviac. Budeme radi za všetky vaše postrehy a názory.