Virtuálny mobilný operátor Okay fón sa nevzdáva ani po opakovaných problémoch, ktoré postihli jeho zákazníkov. Spoločnosť už tretíkrát spúšťa eSIM služby, tentoraz v spolupráci s poľským partnerom. Zakladateľ projektu Štefan Ďurina zároveň otvorene obviňuje jedného zo slovenských operátorov, že sa snažil jeho podnikaniu hádzať polená pod nohy. O celej tejto nepríjemnej situácii informuje portál Živé.

Okay fón začal svoju cestu odvážne – nízkymi cenami a jednoduchými balíkmi, o čom sme vás pred pár mesiacmi informovali v samostatnom článku. Popularita medzi zákazníkmi rástla, nakoľko tento operátor ponúkal výhodné dátové balíčky za skvelé ceny. Netrvalo ale dlho, kým sa objavili prvé problémy.

Okay fón najskôr prišiel o partnera Bondio.co, takže služby z ničoho nič prestali fungovať všetkým vtedajším zákazníkom. Podľa zakladateľa za všetkým stoja tlaky jedného z veľkých slovenských telekomunikačných operátorov, ktorý sa postaral o to, aby Bondio.co okamžite prerušil s Okay fón zmluvu. Napokon sa mu to podarilo.

Okay Fón mal v krátkom čase aj druhý výpadok služieb 

A hoci už jeden takýto problém môže vážne narušiť dôveru zákazníkov, celá situácia sa v pomerne  krátkom čase zopakovala aj druhýkrát, opäť v spolupráci s anglickým poskytovateľom služieb (no malo ísť o inú spoločnosť).

Ešte predtým však Okay fón kompletne prekopal svoju ponuku, ktorá už nebola tak výhodná – no povedzme, že stále dostatočne zaujímavá na to, aby nalákala nových zákazníkov.

Podľa Živé má byť problém so značkou začínajúcou na písmeno „O“, ktorú Okay fón použil aj na svojej oficiálnej internetovej stránke. Aj preto má dnes spoločnosť už tretieho poskytovateľa služieb, tentokrát zo susedného Poľska.

Hodí sa ešte spomenúť, že podľa Živé má dnes Okay Fón asi iba 800 aktívnych zákazníkov s tým, že denne ich pribúdajú nižšie desiatky. Firma ich kvôlu problémom stratila približne 1 000, čo nie je zanedbateľné číslo. Každopádne by jej mohli pomôcť snahy rokovať o národnom roamingu so všetkými slovenskými operátormi. Cieľom je už na budúci rok priniesť eSIM so slovenským číslom a SMS.

Tretie eSIM od poľského partnera

Hoci sa nový operátor dostal na slovensku do situácie, ktorú by len ťažko ústála možno aj skúsenejšia spoločnosť, ukazuje sa, že sa nevzdáva a je odhodlaný pokračovať ďalej. Tentokrát získal tretieho poľského partnera, s ktorým momentálne pracuje v testovacej prevádzke a navyše je dostupný len pre nových klientov. Existujúcim zákazníkom by mali byť nové profily rozposlané koncom mesiaca.

Prečítajte si tiež  Orange štartuje školský rok 2025: zľavy na mobily, Wi-Fi do celej domácnosti a paušál pre deti

Ďurina zdôrazňuje, že nová integrácia prináša nižšiu odozvu, vyššiu kvalitu pripojenia a do budúcnosti možnosť poskytovať SMS aj hlasové služby. Okrem Orangeu a O2 by mal mať teraz operátor prístup aj do siete Telekomu! Ak však zákazník požaduje širší prístup do siete, musí počítať aj s vyššou cenou služieb.

Balíky Okay Fón už nie sú tak výhodné, ako boli pôvodne 

Okay Fón
Zdroj: Okay Fón

Ako sme už naznačili vyššie, medzi najväčšie benfity operátora Okay fón patrili extrémne výhodné ceny dátových balíkov. V súčasnosti je však ponuka z dôvodu opakovanej zmeny poskytovateľa služieb menej výhodná. Nižšie si môžete pozreiť krátky rozbor ponuky a cien.

  • 2 GB internetu na 30 dní štartujú na sume 2 € (1 slovenská sieť) alebo 3 € (3 slovenské siete).
  • 10 GB internetu na 30 dní štartujú na sume 6 € (1 slovenská sieť) alebo 9 € (3 slovenské siete).
  • 20 GB internetu na 30 dní štartujú na sume 10 € (1 slovenská sieť) alebo 17 € (3 slovenské siete).
  • Global eSIM, v rámci ktorej platíte len to čo míňate. Cena začína na 0,79 € za 1 GB (na Slovensku) a 0,59 € za 1 GB (v zahraničí – no cena môže byť aj vyššia). V rámci tejto ponuky môžete využívať mobilné dáta až v 180+ krajinách po celom svete. Tento balík je teda zaujímavý napríklad pre cestovateľov.

Okay Fón chce nasadiť umelú inteligenciu 

Aby toho nebolo málo, slovenský operátor chce podľa Živé v rámci svojej zákazníckej podpory zaviesť aj umelú inteligenciu, pričom víziou je, aby sa stal Okay Fón prvým AI operátorom na svete.

Zakladateľ si to predstavuje tak, že žiadny človek nebude musieť riešiť reklamácie či ukončenie zmluvy. Všetko má zvládnuť aplikácia a umelá inteligencia – od refundácií až po technické problémy. A hoci je to pomerne zaujímavý krok, netreba zabúdať, že hoci dnes AI funguje fantasticky, stále robí chyby či halucinuje. Takáto stratégia sa teda môže spoločnosti aj pomerne nepríjemne vypomstiť.

Do komenátra nám napíšte, ako Okay Fón vnímate vy. Dajte nám vedieť, či ste už operátora vyskúšali a ak áno, aké máte s jeho službami skúsenosti. Tešíme sa na všetky vaše postrehy a reakcie.

Nezabudnite tiež na náš SvetApple bazár, v ktorom nájdete viac ako 1200 inzerátov na rôzne Apple zariadenia. Tie sem môžete pridať úplne zadarmo kliknutím na tento odkaz.

Môže ťa zaujímať
- Reklama -