Apple Watch Series 7 sú v predaji v podstate len 2 dni a prví zákazníci si už stihli všimnúť problémy, ktorými toto zariadenie trpí. Aj keď nejde o nič závažné, pri hodinkách v hodnote 459,00 € sa s ničím podobným stretnúť nechcete. Všetko môže našťastie vyriešiť update.
Aby sme boli konkrétnejší, pravdepodobne kvôli väčšej uhlopriečke displeja sa na domovskej obrazovke pri určitých apkách (v rámci sťahovania a inštalácie) vôbec nezobrazujú ikony. Používateľ tak vidí tmavé miesta pri ich inštalovaní z App Store čo pôsobí dosť zvláštne.
Na celý problém ako prvý upozornil vývojár James Thomson, ktorý uviedol, že jeho aplikácia PCalc je taktiež ovplyvnená týmto problémom a ten nepostihuje len ikonu ale aj niektoré kompilácie – všetko záleží od toho, ako ich vývojár nakonfiguroval.
Apple môže všetko opraviť pomocou aktualizácie softvéru
Chyba je podľa všetkého na strane serverov spoločnosti Apple a internetového obchodu App Store. Ak sa s ňou teda stretnete, najlepšie bude chvíľu počkať, kým sa daná apka nainštaluje a následne ju začať normálne používať.
Predpokladáme, že technologický gigant už získal viacero podnetov od používateľov či vývojárov a aj preto pracuje na oprave. Tá by mohla prísť s ďalšou aktualizáciou watchOS 8.
Napíšte nám do komentára, či už Apple Watch Series 7 vlastníte aj vy a či ste sa v priebehu prvých hodín alebo dní stretli s nejakým problémom. Sme veľmi zvedaví na všetky vaše reakcie.
Did you add nice vector icons to your watch app alongside support for Series 7? Well, hope you like blank icons when your users install your apps today ?
Doesn’t reproduce on the Series 7 simulator, fine on all my other watches. I am not pleased.
See it with @CARROT_app too. pic.twitter.com/A3WVjGDZS5
— James Thomson (@jamesthomson) October 15, 2021