Ako píše Macrumors, v dôsledku pretrvávajúcich problémov v dodávateľskom reťazci teraz Apple umožní zákazníkom vziať si svoje zariadenia domov v prípade, že ich oprava bude trvať dlhšie, než sa očakávalo, pretože servisným strediskám chýbajú diely, ktoré majú omeškanie v dodávkach.
Po tom, ako diel dorazí na pobočku, môžu zákazníci zariadenie vrátiť a technici sa postarajú o opravu.
O všetkom budú samozrejme zákazníci vopred informovaní prostredníctvom kontaktu, ktorý zanechajú spoločnosti Apple. Firma bude ochotná na doručenie pokazeného zariadenia počkať maximálne 5 dní. Ak do tohto termínu nedorazí, celú opravu zruší.
Nové pravidlá sú k dispozícii vo vybraných lokalitách a záleží na servisnom stredisku, či má zákazník nárok vziať si svoje zariadenie späť domov, kým čaká na súčiastky na opravu. Logicky sa to týka len zákazníkov so zariadeniami, ktoré sú funkčné a v použiteľnom stave.
Spoločnosť Apple sa v posledných mesiacoch zaoberá pretrvávajúcimi problémami v dodávateľskom reťazci, ktoré ovplyvnili iPhone aj Mac. Podľa zdrojov, ktoré sa vyjadrili pre MacRumors, trvá oprava displeja pre 16″ MacBook Pro v niektorých regiónoch pokojne aj dva mesiace. Podobne je to aj s inými úkonmi. Čakacie doby sú však skôr v týždňoch.
Stretli ste sa s takýmto problémom aj na Slovensku? Dajte nám vedieť do komentára.
Na záver len chceme pripomenúť, že v rámci SvetApple sme spustili bazár, ktorý sa už pomaly napĺňa inzerátmi. Tie sem môžete pridať úplne zadarmo kliknutím na tento odkaz. Potrvá vám to sotva niekoľko sekúnd a zároveň máte šancu, že váš inzerát budeme zdieľať na našich sociálnych sieťach. Sleduje nás dokopy viac ako 40 000 ľudí. Tak na čo ešte čakáte?