Najnovšia reklama na iPhone 15, ktorú dnes uverejnila spoločnosť Apple na svojom YouTube kanáli, sa sústreďuje na funkciu Check In, ktorá sa po prvýkrát objavila v operačnom systéme iOS 17.

Táto reklama, nazvaná „New Driver“ (Nový vodič), názorne ukazuje, ako Apple rozumie starostiam rodičov s dospievajúcimi deťmi, ktoré majú čerstvý vodičský preukaz. Funkcia Check In je na Slovensku známa aj ako Sprevádzanie, a v praxi dokáže automaticky informovať priateľov, alebo rodinných príslušníkov o tom, že ste bezpečne dorazili do cieľa.

V reklame vidíme znepokojeného otca, ktorý s nervozitou sleduje svoju dcéru, ako sa pokúša vyjsť autom z príjazdovej cesty domu, pričom nešťastne narazí do skateboardu a neskôr aj do odpadkového koša.

Reklama: Využite zľavový kód „svetapple20“ a nakupujte na Loopi.sk všetko príslušenstvo pre Apple zariadenia s 20 % zľavou. Akcia platí aj na produkty, ktoré už sú zľavnené. Ušetriť teda môžete pomerne dosť peňazí. 

Následne sa kamera presunie do rodinného domu, kde vidíme otca, ktorý sa o dcéru strachuje. Tieto obavy však rýchlo pominú, keď dostane Check In upozornenie, ktoré mu potvrdí, že dcéra bezpečne dorazila do školy.

V tomto momente sa na obrazovke objaví slogan „Pokoj, je to iPhone„, čo podčiarkuje to, ako toto zariadenie dokáže prispievať ku pokojnej mysli rodičov.

Reklama „New Driver“ teda nielenže prezentuje inovatívnu funkciu iPhone 15, ktorú by si mal aspoň raz vyskúšať každý z nás, ale tiež zobrazuje hlboké porozumenie spoločnosti Apple voči starostiam a potrebám rodičov v dnešnej rýchlej dobe.

Tento spot je dokonalým príkladom toho, ako technológia môže prinášať nielen pohodlie, ale aj emocionálnu podporu v každodennom živote.

Nezabudnite tiež na náš SvetApple bazár, v ktorom nájdete viac ako 600 inzerátov na rôzne Apple zariadenia. Tie sem môžete pridať úplne zadarmo kliknutím na tento odkaz.

Prečítajte si tiež  Samsung Galaxy S24 Ultra bude kopírovať iPhone 15 Pro. Dostane titánový rám
Môže ťa zaujímať
- Reklama -