Aj veľké finančné inštitúcie majú z času na čas problémy so svojimi online službami a platformami. Nedávno sme v tejto súvislosti informovali o tom, ako Fio banka omylom strhávala zákazníkom z účtu duplicitné platby. Dnes problémy pocítili zákazníci ďalšej banky.
Konkrétne Tatra Banke prestala počas dnešného popoludnia fungovať mobilná aplikácia a rovnako sa zákazníci nedokázali dostať ani na internet banking. Čo je však horšie, peniaze si nedokázali vybrať ani cez oficiálne bankomaty. Túto informáciu potvrdil aj portál Downalarm, prostredníctvom ktorého nahlásilo výpadok už 551 používateľov.
My len doplníme, že v čase písania tohto článku (tesne po 17:00) nám už služby fungovali, no všetko sa načítalo veľmi pomaly. Snáď sa teda chyba v dohľadnom čase vyrieši.
Aktualizované: Banka už vydala oficiálny príspevok na svojom oficiálnom Facebookovom profile. Potvrdzuje v ňom, že niektoré jej služby nie sú dostupné z dôvodu technického výpadku. Na odstránení tohto problému už intenzívne pracuje.
Pôvodný text
Tatra Banka síce ku tejto téme zatiaľ nevydala žiaden oficiálny príspevok na svojich sociálnych sieťach no aspoň odpovedala v komentároch zákazníkov, ktorí sa jej na túto vec pýtali.
Finančná inštitúcia hovorí o tom, že usilovne pracuje na obnovení služieb a zároveň už čoskoro vydá aj oficiálne stanovisko ku celej situácii na Facebookobom profile.
Hľadáte nové Apple zariadenie? Skontrolujte náš SvetApple bazár, v ktorom nájdete viac ako 1000 inzerátov na rôzne Apple produkty. Tie sem môžete pridať úplne zadarmo kliknutím na tento odkaz.