Každý kto to skúšal na Instagrame vie, aké náročné je získať čo i len pár sledovateľov. Kedysi to bolo omnoho jednoduchšie, avšak dnes sa píše rok 2020 a každým ďalším rokom sa úroveň sociálnej siete zvyšuje. Presne preto sme sa rozhodli priniesť vám článok, v ktorom vám poskytneme 8 rád ako získať followerov na Instagram účte. Poďme na to.

Ešte pred tým ako sa do toho vrhneme, mali by ste vedieť, aký obrovský potenciál má táto sociálna sieť. Na celom svete ju používa viac ako miliarda používateľov každý mesiac. Je to teda zaujímavý priestor, kde sa môžete prezentovať či už ako osoba alebo ako firma.

Pokiaľ tu už pôsobíte, určite viete aké náročné je získať dodatočných sledovateľov. Môže za to veľmi inteligentný algoritmus, ktorý sociálna sieť používa a tiež obrovská konkurencia, ktorá sa na Instagrame vyskytuje. Existujú ale spôsoby, ktoré zaručene fungujú a ktoré sa dočítate v tomto článku.

Obsah:

  1. Získajte viac followerov na Instagram účte s moderným, zaujímavým a dobre vypracovaným profilom.
  2. Používajte hashtagy a označovanie polohy vo vašich „Príbehoch“ a získate viac sledovateľov.
  3. Zdieľajte selfie fotografie
  4. Vytvárajte reklamy a kampane na Instagrame.
  5. Propagujte obsah svojho profilu aj na iných platformách.
  6. Vytvorte si vlastný filter v príbehoch pre svoju značku.
  7. Spolupracujte so značkami a inými profilmi.
  8. Vybudujte si partnerstvá s influencermi, je to efektívny spôsob ako získať followerov na Instagram účet.

#1: Získajte viac followerov na Instagram účte s moderným, zaujímavým a dobre vypracovaným profilom.

Pokiaľ máte ambície na to aby ste aj v roku 2020 získali čo najviac followerov na vašom Instagram účte, mali by ste sa zamerať v prvom rade na váš profil.

Je to niečo, čím budete robiť na používateľov „prvý dojem“. Práve tým ich viete nalákať čo najviac k tomu, aby sa rozhodli začať vás sledovať/“followovať“. Vezmite si to tak, že profil na Instagrame je vlastne taká novodobá stránka, pomocou ktorej prezentujete svoju osobu. Dajte si preto záležať na tom aby vás reprezentovala čo najlepšie. Buďte pri tom originálny. Niektorí ľudia dokonca vytvárajú aj profily svojich domácich miláčikov. Aj to je cesta, ktorou sa dá zaujať.

https://www.instagram.com/p/BzU30xogwnQ/?utm_source=ig_web_copy_link

V skutočnosti to trvá len niekoľko sekúnd do doby, kým sa používateľ rozhodne, či vás bude sledovať alebo nie. Záleží to potom od viacerých aspektov. V prvom rade si rýchlo prezrie obsah, ktorý na svojom profile máte. Potom bude pokračovať popisom v BIO a následne rozklikne aj vaše príbehy.

V dnešnej dobe to teda znamená, že nestačí mať jednotný štýl úprav a vizuálne atraktívny obsah v prípade každého záberu/videa. Musíte si dať záležať aj na svojej profilovej fotke, zaujímavom životopise alebo popise profilu, aktívne pridávať zaujímavé príbehy a tie najlepšie zaradiť do „výberu príbehov“. To vás bude celé reprezentovať.

Inšpirujte sa od tých najlepších…

Pokiaľ vás tieto riadky vystrašili, nie je sa čoho báť. Vytvoriť si dokonalý a esteticky atraktívny účet nie je zas taký problém. V podstate vám na to stačí aj inšpirácia, ktorej je na Instagrame dosť. Na základe prieskumu sa možno nájdete a vytvoríte niečo originálne.

Úspešné profily na Slovenskom Instagrame
Všimnite si ako majú všetky profily jednotnú identitu – svetapple.sk

Na to aby sa váš profil mohol stáť úspešným, nemusíte sa nutne držať všetkých pravidiel „dokonalosti“. Niekedy si môžete dovoliť urobiť aj príjemnú a zaujímavú zmenu. To používatelia určite ocenia a váš účet to „osvieži“.

Na druhú stranu však váš Instagram účet musí byť dokonalo stotožnený s vami a s cieľovou skupinou, ktorú svojim profilom oslovujete. Inými slovami si tu nemôžete robiť „čo chcete“. S výraznými zmenami teda treba robiť opatrne. Môžu narobiť viacej škody ako osohu

Dôležité je tiež poznamenať, že pre rok 2020 je trendom, že si používatelia sami zvolia určitý štýl alebo estetiku, ktorou sa chcú na sociálnej sieti uberať. Následne jej prispôsobia skutočne všetko od obrázkov, cez logo, príbehy až po popis.

Identita na Instagrame
Prispôsobte všetko vašim farbám, tónom, textu, fontom, logu a podobne – svetapple.sk

Pokiaľ teda budete vytvárať príbehy, pridávať fotografie, komentovať iné profily, publikovať video na IGTV alebo čokoľvek iné, nezabúdajte používať rovnaké farby, odtiene, fonty, slovník, prvky (ako napríklad gify) a podobne…

Rozložte a naplánujte si svoje príspevky

Dnes už dokonca existujú aj nástroje na to aby ste si mohli rozložiť a naplánovať príspevky na Instagrame podľa toho v akom poradí chcete aby sa pridávali. Jedným z takýchto nástrojov je aj „LATER“. Tento plánovač je úplne zadarmo a pomôže vám vytvoriť čo najlepší vzhľad a dojem pre osobnú propagáciu alebo spoločnosť.

Pridávame ešte niekoľko tipov k tomu aby bol váš Instagram po vizuálnej stránke dokonalý:

Prvý tipVyskúšajte Adobe Lightroom

Ak hľadáte nástroj do vášho smartfónu, ktorý vám dokáže absolútne dokonalo upraviť a vylepšiť vaše fotografie, tak ste na správne adrese. Adobe Lightroom je aplikácia úplne zadarmo a nájdete ju na operačnom systéme iOS alebo na Andoride.

Pomocou nej si môžete všetko perfektne prispôsobiť na profesionálnej úrovni priamo v mobilnom zariadení. Na úspešný Instagramový profil teda nepotrebujete špeciálnu techniku a znalosti v programoch ako Adobe Photoshop a podobne.

Adobe Lightroom navyše ponúka aj možnosť presetov. Funguje to tak, že vy si vytvoríte jednotné nastavenie (v podstate filter) a to môžete následne aplikovať na všetky vaše fotografie. Pokiaľ si neviete vytvoriť vlastný preset, môžete si ho zakúpiť. Ak chcete vystupovať profesionálne, investícia bude nutná.

adobe lightroom ios
8 rád ako získať followerov na Instagram účte v roku 2020. IG: lakythechihuahua

Druhý tip – Použite šablóny pre príbehy na Instagrame

Pokiaľ patríte medzi používateľov, ktorí často pridávajú Instagram Stories (čo by ste samozrejme kvôli úspechu mali patriť) mali by ste sa zamerať aj na špeciálne šablóny, ktoré sú čoraz viac „trendy“. Vďaka ním budú vaše príbehy vizuálne jednotnejšie a hlavne zaujímavejšie. Ľudia sa radi zastavia na peknej grafike, po tom ako sledujú veľa nudných príbehov od iných osôb.

Prečítajte si tiež  WhatsApp pridáva nové funkcie a možnosti pre skupinové konverzácie

Tieto šablóny získate jednoduchým spôsobom. V dnešnej dobe ich je plno aj vo forme aplikácii na telefón. Medzi najznámejšie patrí Canva či Unfold. Vďaka nim budete mať také príbehy aké vo vašom okolí mať nikto iný nebude. To je skvelá konkurenčná výhoda!

canva
Ukážky z aplikácie Canva – svetapple.sk

Tretí tipVyužite funkciu „Výber z príbehov“

Vyskúšajte si to sami na sebe. Choďte na akýkoľvek Instagram profil a sami seba analyzujte ako na ňom postupujete. Určite si pozriete aj sekciu vybraných príbehov, ktoré sa nachádzajú pod popisom. Práve tie vám môžu utvoriť lepší obraz o tom, čo za človeka alebo spoločnosť práve sledujete.

Pokiaľ máte v pláne prezentovať sa hlavne pomocou príbehov, treba mať na pamäti, že na vašom profile vydržia „len“ 24 hodín. Taktiež si treba dobre rozmyslieť aké sekcie si vytvoríte, ako ich nazvete a aké presne videá použijete. Nemusíte používať všetky. Mali by ste používať iba tie najlepšie. Ideálne také, ktoré používateľov zaujmú a budú mať motiváciu kliknúť na tlačidlo sledovať.

výber z príbehov instagram
Ukážka toho ako môžu vyzerať vaše náhľady – svetapple.sk

Pokiaľ neviete, čo si konkrétne pridať do „výberu“, vyskúšajte sa „prehrabať“ vašimi staršími príbehmi. Určite nájdete niečo, čo je vydarené a čo vás vie perfektne reprezentovať. Pokiaľ nie, nič sa nedeje, obsah sem môžete vytvárať a pridávať priebežne.

Vo výbere príbehov sú rôzne možnosti, akými sa môžete prezentovať. Ako osoba si sem môžete zvoliť tie najdôležitejšie atribúty, ktoré vás charakterizujú. Ako firma sem zase môžete vkladať jednotlivé produkty, kolekcie, zľavy, akcie, novinky a podobne. Je toho skutočne mnoho. Treba byť však trochu kreatívny.

Upozornenie: Ani pri týchto „výberoch“ nezabúdajte na vizuálnu stránku vášho profilu, ktorej sme sa venovali doposiaľ. Dajte si záležať na tom aby náhľadové obrázky výberov boli jednotné, v rovnakých farbách, odtieňoch a grafike.

#2: Používajte hashtagy a označovanie polohy vo vašich „Príbehoch“. Získate viac sledovateľov.

Instagram sa svoje príbehy snaží vylepšovať prakticky neustále. Aj preto sme svedkami noviniek, ktoré tu pomerne často pribúdajú. Už dnes sem dokážete vložiť pomerne dosť. Hovoríme napríklad o hashtagoch, vašej polohe, GIF obrázkoch, nálepkách, anketách, otázkach, hudbe a podobne.

Vďaka takémuto množstvu vydarených nástrojov môžete byť na Instagrame veľmi kreatívny. Špeciálne vtedy, keď máte záujem osloviť čo najviac nových sledovateľov. O Instagram Stories by ste mali vedieť niekoľko základných informácii, ktoré vás doteraz možno ani nenapadli.

V prvom rade je to to, že sa na ne môžu dostať aj používatelia, ktorí vás nesledujú. Príbehy sa ukazujú aj na stránke „Preskúmavania Instagramu“. To je dôležitý poznatok. Pokiaľ niekoho vaše video alebo fotografia zaujme, je tu vysoká pravdepodobnosť, že bude pokračovať na váš profil a teoreticky klikne na tlačidlo „sledovať“.

Hashtag a poloha vedia urobiť na Instagrame zázraky!

Pokiaľ ale chcete aby sá vaše Story dostalo na spomínanú stránku „Preskúmať“, musíte využívať niekoľko zásad. Jednou z nich je používanie označenia polohy a druhou používanie hashtagov. Samotné polohy a hashtagy majú svoje vlastné príbehy (môžete si to overiť keď na ne niekedy kliknete).

príbehy na instagrame
Označte polohu alebo hashtag – svetapple.sk

Vaše Story sa sem dostane len vtedy, pokiaľ ho na dané miesto označíte vyššie spomínaným spôsobom. Následne sa na váš profil cez príbeh môže dostať niekto, kto vás nesleduje. V dnešnej dobe zas až tak veľa používateľov tieto zásady nedodržiava. Aj vďaka tomu môžete mať svoju „konkurenčnú výhodu“.

Keď bude váš príbeh pridaný do určitého hashtagu alebo miesta, Instagram vám to oznámi formou notifikácie. Následne si môžete pozrieť túto stránku (hashtagu alebo miesta) prezeraním, kto váš príbeh videl.

ako skryt hashtagy a lokalitu na instagram story
Takto jednoducho môžete skryť lokalitu a hashtag – svetapple.sk

Existujú tu dokonca aj triky pokiaľ nechcete aby niekto videl vami označené hashtagy alebo polohu. Je to jednoduché. Po tom, čo ich sem pridáte, zmenšite ich čo najviac to pôjde a zmeňte ich do farby vášho pozadia. Tiež môžete hashtagy alebo polohu prekryť GIFkami alebo nálepkami. Nikto nebude vedieť, že sa tu skrývajú.

Výhodou príbehov je aj možnosť živého vysielania. Pokiaľ sa nachádzate niekde kde si myslíte, že to bude stáť za to aj pre vašich sledovateľov využite to. Ľudia chcú byť v dnešnej dobe čo najviac aktuálni. Instagram navyše Live vysielanie tlačí do popredia, takže na vás v danej chvíli narazí omnoho väčšie množstvo ľudí ako je to bežné.

#3: Zdieľajte Selfie fotografie a získajte viac sledovateľov na Instagrame

Ľudia na Instagrame sledujú sledujú rôzne osobnosti. Majú radi tváre. Sme spoločenské bytosti, možno aj preto je nám príjemné pozerať sa na ne aj na sociálnych sieťach. Vy teda potrebujete viac takéhoto obsahu. Pridávajte na Instagram Selfie.

Ak chcete byť na vašom Instagrame populárni, musíte sa ukázať. To je jednoduchý princíp. Pokiaľ sa budete propagovať ako osoba, tvár bude fungovať ako vaša značka. Nezanedbajte teda na tento bod. Podľa výskumov majú Selfie a obrázky s tvárami až o 38% „páči sa mi to“ viac ako obyčajné fotky. To nemôže byť náhoda

Selfie Instagram
Fotky kde je tvár majú o 38% viac páči sa mi to – svetapple.sk

Nezabúdajte na to, že Selfie nemusia byť iba fotografie. Môžu to byť aj videá, ktoré sa dajú ešte pred vydaním upraviť. Viete si tu nastaviť filter, nálepky, texty či napríklad hudbu. Vďaka tomu vás publikum lepšie spozná aj po stránke, čo máte radi.

Ak máte firmu, skúste svetu ukázať, kto v nej pracuje

Pokiaľ chcete spropagovať firmu pomocou príbehov, nie je zlé vyskúšať vyspovedať na nejakú tému vašich zamestnancov (ak s tým samozrejme súhlasia). Váš profil bude následne vyzerať omnoho ľudskejšie a príjemnejšie.

Prečítajte si tiež  Apple výrazne zľavil iPhone 7, 6S a tiež SE!

Budete mať väčšiu šancu, že si tu nájdete svojich budúcich zákazníkov. V roku 2020 je už trend, že ľudia nechcú spoznať len samotnú značku ale aj ľudí, ktorí za ňou stoja. Rovnako tak im môžete predstaviť aj vaše produkty a prevádzku.

Instagram team
8 rád ako získať followerov na Instagram účte v roku 2020.

Pre firmy neexistujú lepší ľudia, ktorí by o nej vedeli niečo povedať ako jej zamestnanci. Práve oni sú so spoločnosťou v styku každý deň a poznajú ju najlepšie. Navyše ak ku vám príde niekto fyzicky nakúpiť a stretne človeka, ktorého pred tým videl na sociálnej sieti, bude mať pocit, že ho už trochu pozná. Nákup bude teda pre neho oveľa príjemnejší a je vyššia šanca, že príde k obchodu.

Premýšľajte preto ako na vašu sociálnu sieť dostať čo najviac tvárí a zaujímavého obsahu. Práve to je v dnešnej dobe niečo, čo najlepšie predáva a ešte pár rokov predávať bude.

#4: Vytvárajte reklamy a kampane na Instagrame, ktoré vám pomôžu pri otázke, ako získať followerov na Instagram.

Na Instagrame je v dnešnej dobe obrovská konkurencia. Niet divu, keď sem chodí miliarda používateľov mesačne. Presne preto je ťažké zviditeľniť sa len tak zadarmo. To ale vôbec nevadí. Existuje tu možnosť propagácie formou platených reklám. Pokiaľ ju dobre zacielite vami vybranému publiku, ktoré chcete oslovovať, je to skvelá šanca na to aby ste si vybudovali úspešný profil.

Veľkou výhodou reklamných kampaní na Instagrame je to, že ich nastavenie nie je vôbec náročné. Vlastne to zvládne úplne každý a za minimálnu sumu môže získať pomerne veľa sledovateľov. Treba ale dodržiavať všetky princípy, ktoré sme spomínali aj vyššie, nech je reklama čo najviac efektívna.

Existuje viacero druhom reklám, ktoré môžete vytvárať. Napríklad môžete propagovať samotné fotografie alebo videá, ktoré máte na svojom profile alebo aj príbehy, ktoré sa budú ľuďom zobrazovať počas prezerania príbehov iných používateľov, ktorých sledujú.

reklama na instagrame
Reklama na Instagrame – svetapple.sk

Čo sa týka samotného cielenia príspevku na vaše publikum, to na Instagrame skutočne nie je veľmi náročné. Sociálna sieť má svoje nástroje, ktoré vám s tým pomôžu takže to zvládnete raz dva… Môžete si tu zvoliť napríklad publikum podľa jeho veku, záujmov, pohlavia, miesta bydliska a podobne.

Pokiaľ teda chcete propagovať napríklad spoločnosť, ktorá predáva sladkosti v centre Bratislavy, určite si vyberiete nižšiu vekovú skupinu, označíte konkrétne miesto a použijete pekné fotky, z ktorých sa ľuďom budú zbiehať sliny na jazyku. To je zaručená cesta k úspechu.

propagácia na instagrame
Propagácia sa dá zacieliť skutočne jednoducho – svetapple.sk

Tvorte atraktívnejšie kampane ako konkurencia

Pri vytváraní kampane treba myslieť a to, že je tu veľká konkurencia. Tá bude pravdepodobne používať podobné stratégie ako vy. Skúste byť ale múdrejší. Nájdite si na profile najpopulárnejšie príspevky či príbehy a skúste preskúmať to, prečo sa ľuďom tak moc páčia. Následne tomu prispôsobte aj reklamu. Ľudí oslovíte omnoho skôr ako iné „nudné“ spoločnosti alebo jednotlivci.

Dobrá rada na záver: Pri každej vašej kampani sa snažte o to aby ste publikum dostali priamo na váš profil. Samozrejme môžete ich poslať aj napríklad na vašu webovú stránku, kde si môžu zakúpiť produkty (ak nejaké predávate). Problém je ale v tom, že z dlhodobého hľadiska sa vám to až tak moc nevyplatí.

Ak niekto príde na váš profil, začne ho sledovať, je veľmi pravdepodobné, že tu už aj ostane. Inými slovami budete mať v dlhodobom časovom horizonte väčšiu šancu na predaj nejakých produktov ako jednorázovým obchodom cez reklamu.

# 5: Propagujte obsah svojho profilu aj na iných platformách, aby ste získali viac sledovateľov na Instagrame

Samozrejme vašou prioritou je získať čo najviac fanúšikov na Instagrame. Treba sa na to ale pozrieť tak, že vy sa môžete propagovať aj na iných platformách, ktoré títo používatelia sledujú. Hovoríme o sociálnych sieťach ako Twitter, Facebook, YouTube a podobne. Tak isto môžete využiť internetové stránky atď…

Ideálne je v tomto prípade to, keď na Instagrame začínate a svoje profily máte už dlhodobo vytvorené na iných kanáloch. Vďaka tomu máte určitú skupinu fanúšikov, ktorý si s radosťou otvoria Instagram a rozhodnú sa vás sledovať aj na tejto sociálnej sieti.

instagram príspevok na facebooku
Ak máte Facebook, občas sem pridajte aj príspevky z Instagramu – svetapple.sk

Môžete tiež vyskúšať nasmerovať ľudí na váš profil úplne cielene. Vytvorte atraktívnu súťaž alebo len naznačte, že sa vás môžu pýtať na akékoľvek otázky práve na Instagrame. Tak isto môžete skúsiť vytvoriť napríklad virálny hashtag. V dnešnej dobe potrebujete byť kreatívny na to aby ste si osvojili široké publikum. Je to zaručená cesta ako získať followerov na Instagram účet.

Nezabudnite na vaše internetové stránky a blogy

Pokiaľ používate Internetové stránky, nezabudnite na to, že sa sem dá pridať plugin s Instagramom. Vďaka nemu sa tu používatelia dostanú veľmi rýchlo a môžu vás začať sledovať. Podobných pluginov je na Wordprese (v súčasnosti asi najrozšírenejšej webovej platforme) nespočetné množstvo. Tak isto môžu byť tieto pluginy spojené s Facebookom, YouTubom, Pinterestom a podobne.

instagram na webovej stránke
Propagujte sa aj na stránke – svetapple.sk

Pokiaľ máte vytvorený YouTube kanál, na ktorom máte svoju skupinu sledovateľov oslovte ich priamo vo videu. Je to jednoduchý spôsob ako si získať staro-nových používateľov vrámci ďalšej sociálnej siete. Ľudia v dnešnej dobe milujú videá. Pozorne ich sledujú. Pokiaľ si tu urobíte takú malú reklamu, nikto sa na vás hnevať nebude. Propagujete predsa sami seba.

Ak máte firmu, neváhajte použiť váš Instagram aj v e-mailovej komunikácii. Denne rozošlete vy ale aj vaši zamestnanci desiatky či možno stovky mailov. Veľa krát to môže byť aj e-mail marketing kedy sú tých mailov naozaj tisíce. Predstavte si koľko ľudí tieto maily číta. Každý deň môžete získať nových fanúšikov!

Prečítajte si tiež  Pro Display XDR môžete čistiť iba špeciálnou handričkou.

# 6: Získajte viac sledovateľov vytvorením vlastného filtra v príbehoch.

Pokiaľ používate filtre na Instagrame, ste automaticky aj používateľom rozšírenej reality. Táto téma bola kedysi Sci-Fi. Dnes je to už bežná realita tejto doby a vy sa jej musíte prispôsobiť. Určite poznáte tie uši, ktoré z vašej tváre urobia na Instagrame psíka. Tak isto rôzne zamilované filtre a podobne. Toto všetko je AR.

Ešte v roku 2018 Facebook umožnil rôznych spoločnostiam vytvoriť si svoje vlastné filtre s rozšírenou realitou. Spustil program Spark AR Studio. Takejto príležitosti sa samozrejme chytili rôzne svetové značky. Dnes preto poznáme filtre od Adidasu či napríklad Gucciho. Svoje vlastné filtre majú aj známe osobnosti.

Filter na Instagrame
8 rád ako získať followerov na Instagram účte v roku 2020.

Akonáhle sa niekto rozhodne použiť filter od nejakej značky, diváci to veľmi rýchlo uvidia. Navyše budú vyzvaní k tomu aby ho použili tiež. To je fantastická príležitosť k tomu aby vás ľudia spoznali a aby začali sledovať váš profil na tejto sociálnej sieti. Ešte nedávno mohli podobné filtre vytvárať len vybrané spoločnosti. Dnes už sú ale možnosti oveľa otvorenejšie. Vďaka programu Spark si môže vyskúšať vytvoriť svoj vlastný filter v podstate každý.

Ak si vytvoríte vlastný filter nemali by ste zabudnúť na:

Zdieľanie. V prvom rade povoľte túto funkciu. Vďaka tomuto bude môcť vaše filtre používať prakticky ktokoľvek a taktiež si budete robiť vždy reklamu na váš profil. Názov filtra od vybranej spoločnosti sa vždy objaví pod fotkou a menom profilu v príbehu. Aj to je spôsob akým ako získať followerov na Instagram účet.

Pridajte si sem vlastné logo, ktoré by ste mali mať ak to na tejto sociálnej sieti myslíte skutočne vážne. Svoje logo alebo ikonku, pod ktorou vás ľudia poznajú môžete pridať priamo do filtra. Vždy keď ho budú ľudia vyberať, nájdu ho práve podľa loga a spomenú si na váš profil.

Vďaka tomu vás lepšie spoznajú. Nie je to dobré len na to aby ste si získali nových sledovateľov. Ak sa stanete po čase slávnymi a úspešnými na Instagrame, týmto spôsobom môžete efektívne budovať povedomia o značke.

VLASTNÉ FILTRE NA INSTAGRAME
8 rád ako získať followerov na Instagram účte v roku 2020.

Nezabudnite na vtip: Ak chcete vytvárať Instagram filtre, nesmiete zabúdať na to, že musia mať vtip. Používatelia musia mať dôvod na to aby ich používali. Pokiaľ budete pomocou filtrov len propagovať svoju značku nudným spôsobom ničomu to nepomôže. Ak však nájdete niečo vtipné, filter sa môže veľmi rýchlo stať populárnym.

# 7: Spolupracujte so značkami a inými používateľmi čím získate viac sledovateľov na Instagrame

Spolupráce majú veľký vplyv v marketingovej sfére. Všimnite si napríklad módny priemysel. Na Instagrame to funguje rovnako. Môžete sa dohodnúť s iným profilom, ktorý je na tom podobne ako vy, že spoločnými silami urobíte marketingovú kampaň. Tak isto môžete vytvoriť spoluprácu napríklad aj s firmami. Pokiaľ máte nejaké kreatívne schopnosti, predajte im ich výmenou za zverejnenie spolupráce na ich Instagrame (pokiaľ má ich profil tisíce fanúšikov).

Pokiaľ sa niekto dostane na váš profil vďaka spolupráci s iným profilom alebo spoločnosťou, máte vysokú pravdepodobnosť, že klikne na tlačidlo „sledovať“. Používateľ vašu značku nemusí poznať a nemusí ju ani milovať. Dôležité je v tomto prípade to, že lojálny k druhému profilu/značke. Keď vidí, že s vami spolupracuje, chce vás začať sledovať aj on.

spolupráca
8 rád ako získať followerov na Instagram účte v roku 2020.

# 8: Vybudujte si partnerstvá s influencermi, dobrý spôsob ako získať followerov na Instagram účet

Ak chcete spropagovať svoju značku, produkt alebo povedzme kreatívny profil, jedna z najlepších ciest, ako na to, je oslovenie influencera. Jedná sa o niekoho, kto si so svojimi sledovateľmi buduje dlhodobé vzťahy a tí na základe jeho odporúčaní nakupujú produkty.

Na to aby to všetko fungovalo tak ako má potrebujete človeka na dlhodobú spoluprácu. Ten môže v prípade firmy fungovať aj ako váš „ambasádor“. Pokiaľ máte obyčajný profil, a chcete sa zviditeľniť, pozrite sa vo svojom okolí, či nejaký váš známy nepôsobí práve ako influencer. Ak áno, skúste ho osloviť, či by sa s nim nedala urobiť nejaká spolupráca. Nezabúdajte na to, že zmysel majú najmä dlhodobé spolupráce. Pri jednorázovom príspevku toho až tak veľa nezískate.

influencer
8 rád ako získať followerov na Instagram účte v roku 2020.

Pokiaľ budete vyberať influencera, dajte si pozor na to aby to bol človek, ktorý by mohol hájiť vaše záujmy. Nemusíte sa pri tom naviazať len na jednu osobu. Pokojne môžete osloviť aj viac influencerov. Tu ale treba myslieť na to, že takýto ľudia sa často krát prácou na Instagrame živia. Spolupráce môžu byť finančne dosť nákladné.

Tak isto si dávajte pri výbere pozor aj na to aby bolo publikum influencera skutočné. V dnešnej dobe si vie zaplatiť sledovateľov ktokoľvek za pár euro. Problém je ale v tom, že sa nejedná o skutočných ľudí a tak sú to len „mŕtve“ profily. Tie pre vás nebudú mať vôbec žiadnu hodnotu.

Dúfame, že sme vám pomohli získať nových sledovateľov

V článku sme sa snažili zhrnúť niekoľko tipov, o ktorých sa vo všeobecnosti možno až tak moc nehovorí. Ak vás inšpiroval vo vašej budúcej práci, budeme radi, keď ho budete zdieľať medzi svojimi priateľmi… Do komentárov nám napíšte vaše postrehy a tipy, ktoré vám na Instagrame fungujú!

Instagako získať followerov na Instagram účteram follow
8 rád ako získať followerov na Instagram účte v roku 2020.
Môže ťa zaujímať
- Reklama -