Apple sa v roku 2020 snažilo urýchliť dopravu a eliminovať meškanie

Wayne Ma z portálu Theinformation dnes zverejnil zaujímavý článok, ktorý sa venoval spoločnosti Apple a jej novým krokom v oblasti dopravy počas pandémie COVID-19.

Technologický gigant prijal viaceré opatrenia, aby znížil meškanie zariadení ku predajcom a zákazníkom (v dôsledku spomalenej prepravy), čo sa napokon podarilo. Firma začala využívať viac súkromných letov ale aj kontajnerových lodí.

Táto iniciatíva sa v priebehu roka stretla s nepríjemným problémom, kedy sa na konci novembra prevrátila veľká kontajnerová loď (cca 1800 kontajnerov) smerujúca z Číny do Kalifornie. Nachádzali sa tu obrovské zásoby slúchadiel Beats pre americký trh. Na chvíľu tak boli nedostupné.

Apple sa našťastie s podobnými prekážkami rýchlo vysporiadalo a doprava nakoniec nebola hlavným dôvodom, prečo na niektoré produkty čakáme do dnešných dní.

Ide skôr o obrovský záujem zo strany zákazníkov, ktorý je podporený spomalenými procesmi u výrobcov. Tim Cook v nedávnom vyhlásení prezradil, že sa to už čochvíľa zlepší.

Na záver pikoška, spoločnosť Apple si v roku 2020 prenajala viac ako 200 súkromných letov na skoré dodanie zariadení. Podľa dostupných informácií ide o absolútny rekord.

Prečítajte si tiež  S MacBookom Pro 15" môžete mať problém na letisku. Môže za to výrobná chyba.
Môže ťa zaujímať
- Reklama -
ZDROJmacrumors
Róbert Hallon
Som spolumajiteľ a hlavný tvorca obsahu na svetapple.sk. Študujem Dizajn médií v Bratislave a milujem Apple najmä pre filozofiu, ktorou tvorí svoje služby a produkty. Mojím druhým "koníčkom" sú autá, o ktorých tu sem tam tiež niečo napíšem.