Spoločnosť Apple rozširuje službu Apple TV+ a pandémia koronavírusu jej napomáha. Mnohé filmy nemohli mať premiéru na striebornom plátne a tak boli odpredané streamovacím platformám. James Bond: No Time to Die môže čakať rovnaký osud. Bojuje oň Netflix aj Apple!

James Bond: No Time to Die na Apple TV+

Ochorenie COVID-19 spôsobuje nemalé problémy vo filmovom priemysle. Premiéry nových snímkov sa museli odložiť o celé mesiace či dokonca o rok. Presne takýto scenár odstavil aj posledného Jamesa Bonda, ktorého sme mali vidieť ešte v apríli 2020. Vo svete sa ale začala šíriť pandémia a tak bola premiéra presunutá na 2. apríla 2021.

Súčasná situácia žiaľ nepraje ani tomuto dátumu. Mnohé krajiny zažívajú druhú vlnu nákazy a kiná zostávajú zatvorené. Pokiaľ by sa niekde otvorili, stále nie je isté, aký by bol záujem zo strany návštevníkov.

Vydavateľské spoločnosti riešia krízu pomocou streamovacích platforiem. Sony Pictures napríklad predalo práva na film Greyhound (Tom Hanks) službe Apple TV+. Dostupný je od júla tohto roka.

- Reklama -

No a aj keď chcú tvorcovia najnovšej bondovky premiéru v kine, možno sa to napokon neuskutoční. Skvelý audiovizuálny zážitok si zrejme budeme musieť užiť v prostredí domova. MGM Studios reálne uvažuje nad predajom vysielacích práv. Netflix a Apple TV+ sa javia ako horúci záujemcovia.

Technologická spoločnosť má pochopiteľne silnú motiváciu na nákup takéhoto zásadného titulu. James Bond by nezaistil iba obrovské množstvo divákov ale aj predplatiteľov. Tí v Apple TV+ momentálne chýbajú.

Teórie pochádzajú z viacerých nezávislých zdrojov

Túto fámu už stihol potvrdiť aj dlhoročný filmový kritik a scenárista, Drew McWeeny. Ten sa dozvedel aj prvé čísla o celkovej odkupnej cene a opísal ich ako “bláznivé”. Variety v sobotu doplnilo, že sa rokuje o sume 600 miliónov dolárov. Pokiaľ je to pravda, McWeeny ani trochu nepreháňa. Len tak pre predstavu, Apple kúpilo Greyhound za cca 70 miliónov dolárov.

Agentúra Bloomberg medzičasom potvrdila, že MGM (Metro-Goldwyn-Mayer Inc.) diskutovalo so spoločnosťami Apple a Netflix o uvedení nového Jamesa Bonda na ich platformách. Odvolávala sa na anonymné zdroje z filmového prostredia.

Na záver tu máme vyjadrenie samotného štúdia. MGM dohady nekomentovalo, no doplnilo, že James Bond No Time to Die nie je na predaj. To však v súčasnej situácií nemusí nič znamenať.

Uvidíme, či následujúcu “vojnu” o jeden z najlákavejších filmov budúceho roka vyhrá Apple alebo Netflix. Dnes už je len veľmi nízka pravdepodobnosť, že bondovku uvidíme v kinách. Čo si myslíte vy? Napíšte nám do komentára.

zdroj

- Reklama -
Róbert Hallon
Som spolumajiteľ a hlavný tvorca obsahu na svetapple.sk. Študujem Dizajn médií v Bratislave a milujem Apple najmä pre filozofiu, ktorou tvorí svoje služby a produkty. Mojím druhým "koníčkom" sú autá, o ktorých tu sem tam tiež niečo napíšem.

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here