Je už tak nejako pravidlom, že reklamy od spoločnosti Apple stojí za to vidieť. Firma dávnejšie zakúpila vlastnú marketingovú spoločnosť, ktorá dnes zabezpečuje všetko od prípravy, cez natáčanie až po zverejnenie na internete.

Dnešná reklama patrí do série Privacy on iPhone a nesie názov Tracked. V krátkej, 60-sekundovej snímke pochopíte, prečo by ste mali pri niektorých apkách zakázať sledovanie osobných údajov.

Pravdepodobne by sa vám nepáčilo, keby miestny čašník z kaviarne, v ktorej ste členom cez aplikáciu, poznal váš dátum narodenia, meno a ďalšie súkromné informácie. Samotná reklama teda pekne vystihuje myšlienku sledovania apiek, avšak robí to trochu „brutálnym“ spôsobom.

Reklama bola natočená v Prahe

Mimoriadne zaujímavá je aj lokalita natáčania. V redakcii sme si všimli, že v 0:36 sekunde sa nachádza známy pražský hotel Astoria. Po opätovnom prehratí reklamy už bolo jasné, kde ju Apple zachytilo. Ulice hlavného mesta Českej republiky sa tu vyskytujú od začiatku až do konca.

No a ak ste teraz zaskočení, v skutočnosti nie je dôvod na senzáciu. Spoločnosť Apple natáča v Prahe pomerne pravidelne. Na tomto odkaze môžete vidieť reklamu Color Flood, propagujúcu iPhone XR v roku 2018. Kliknutím sem zase otvoríte reklamu s názvom Holiday z roku 2017, kde firma ukázala využitie AirPods. Ako sa vám páči posledný spot pod týmto textom? Napíšte nám do komentára.

https://www.youtube.com/watch?v=8w4qPUSG17Y
Prečítajte si tiež  Obrovský úspech iPhonu 12 môže Apple vyšvihnúť na hodnotu 3 biliónov dolárov!
Môže ťa zaujímať
- Reklama -
ZDROJsvetapple
Róbert Hallon
Som spolumajiteľ a hlavný tvorca obsahu na svetapple.sk. Študujem Dizajn médií v Bratislave a milujem Apple najmä pre filozofiu, ktorou tvorí svoje služby a produkty. Mojím druhým "koníčkom" sú autá, o ktorých tu sem tam tiež niečo napíšem.