Najväčší obchod jablkovej spoločnosti v Japonsku sa otvára už 7. septembra. Pozrite si fotografie dokonalého Apple Store Tokyo. Stoja za to. Dizajnéri sa tu vyhrali naozaj na každom detaily.
Pozrite si fotografie dokonalého Apple Store Tokyo.
Najväčší obchod od Apple v Japonsku otvorí svoje brány 7. septembra. Bude to len tesne pred tým ako Apple predstavý úplne nové iPhony 11. Firma tu použila celkom nový, jedinečný dizajn predajne. Na zákazníkov čakajú až dve poschodia produktov a príslušenstva.
Len dnes v noci firma oficiálne odkryla nádherné a výrazné okná tohto obchodu. Navyše zdieľala niekoľko podrobností, ktoré sa ho týkajú. Jeho názov je „Apple Marunouchi“.
Apple otvorilo svoj vôbec prvý obchod v Tokyu ešte v roku 2003. Nachádzal sa v nákupnej štvrti Ginza. Nový obchod bude mať za úlohu reprezentovať centrum mesta ako miesto pre modernú a kreatívnu spoločnosť Apple. Hneď po vstupe do tejto predajne sa ocitnete v prezentačnej miestnosti, v ktorej budú prebiehať akcie ako „Today at Apple“.
Nájdeme tu viacero video-stien, ktoré vypĺňajú viacúrovňové átrium. Čo sa týka prírody, popri oknách sa nachádza viacero zaoblených kvetináčov, v ktorých rastú bambusy.Tie prerastajú až do druhého poschodia. Na stenách nájdeme dekoračné dosky a na strope zase drevené dosky. Schodisko je betónové.
Najnovší maloobchodný dizajn spoločnosť už predstavila minulý rok na jar v Shinjuku, Kyote a Shibuyi. Apple Store Marunouchi kombinuje rôzne prvky, ktoré sa vyskytli vo všetkých vyššie uvedených predajniach. Vďaka tomu vzniká jedinečný štýl. Najzaujímavejší exteriérový prvok je asi okenný rám, ktorý je vytvorený zo špeciálne liateho hliníka. To umožňuje trojrozmerné zaoblenie hrán.
Today at Apple bude pre tento Apple Store dôležité
Apple už stihlo oznámiť, že akcie Today at Apple budú pre tento obchod veľmi dôležité, najmä zo začiatku. Spoločnosť predstavila sériu stretnutí s názvom Tokyo Creative Guild. Na stretnutiach sa budú zúčastňovať rôzni zaujímaví hostia ako aj miestny umelci. Pojednávať by sa malo o Pop Arte, dizajne kostýmov či dokonca o umení behu. Firma už dokonca vytvorila pre Apple Store vlastnú stránku o príbehu, zoznam skladieb a tiež výber kníh na oslavy jeho otvorenia.
Za nás môžeme povedať len toľko, že všetky detaily vyzerajú úžasne a budeme dúfať, že ak sa nám niekedy podarí navštíviť Tokyo, tak sa nám podarí vidieť aj túto prepracovanú maloobchodnú predajňu spoločnosti Apple.