Aj produkty od spoločnosti Apple mávajú čas od času problémy a bezdrôtové slúchadlá AirPods nie sú žiadnou výnimkou. Okrem klasického procesu reklamácie môžete využiť výmenný program, ktorý často pokrýva nedostatky aj mesiace po skončení záruky. Len nedávno ste sa o tom mohli dočítať viac v našom článku o Apple Watch.
Apple už dávnejšie zverejnilo správu, že niektoré AirPods Pro môžu mať problémy, ktoré sú výrobnou vadou a zákazník má nárok na reklamáciu. Prejavovať sa zvyknú na jednom slúchadle, no nie je výnimkou, že sa vyskytnú aj na oboch kusoch.
Problémy sa najčastejšie prejavujú praskaním alebo statickými zvukmi, ktoré sa zosilujú v hlučnom prostredí pri cvičení alebo pri telefonovaní.
Takisto je chybou výrobcu, keď vám potláčanie hluku nefunguje správne a stretávate sa s vadami, akou je strata basov alebo zosilnenie zvukov na pozadí, typických napríklad pre hluk ulice alebo lietadla.
Kam s pokazenými AirPods?
Ak sa vo vyššie uvedených príznakoch sami vidíte a myslíte si, že sú preto vaše AirPods Pro vhodné na výmenu, zájdite ku autorizovanému predajcovi spoločnosti Apple, alebo do autorizovaného servisného centra.
Pokiaľ sa nenachádza vo vašom meste, môžete ho kontaktovať aj online. Tieto firmy často ponúkajú servis prostredníctvom kuriérskych spoločností.
Ešte doplníme, že drvivá väčšina problémov sa týka hlavne AirPods Pro, ktoré boli vyrobené pred októbrom 2020. Apple mení poškodené slúchadlá kus za kus.
Na záver len chceme pripomenúť, že v rámci SvetApple sme spustili bazár, ktorý sa už pomaly napĺňa inzerátmi. Tie sem môžete pridať úplne zadarmo kliknutím na tento odkaz. Potrvá vám to sotva niekoľko sekúnd a zároveň máte šancu, že váš inzerát budeme zdieľať na našich sociálnych sieťach. Sleduje nás dokopy viac ako 40 000 ľudí. Tak na čo ešte čakáte?