Kreativite sa medze nekladú. Takmer všetky krajiny po celom svete hľadajú účinný spôsob, ako motivovať svojich obyvateľov ku očkovaniu proti ochoreniu COVID-19.

Zatiaľ čo na Slovensku môžete získať sprostredkovateľský bonus, alebo čoskoro vyhrať očkovaciu lotériu, vo Washingtone DC na to idú celkom iným spôsobom.

- Reklama -

Hlavným cieľom kampane, ktorú vedie starostka Muriel Bowser je, aby sa dali zaočkovať aj mladší obyvatelia hlavného mesta USA. Ide konkrétne o osoby vo veku od 12 do 17 rokov, ktoré s istotou získajú po vpichnutí vakcíny slúchadlá AirPods od spoločnosti Apple. To však nie je všetko.

Možnosť vyhrať 25 000 $ je taktiež zaujímavá

Okrem tohto populárneho zariadenia sa môžu tešiť aj na zvýšenú šancu výhry štipendia na vysokú školu vo výške až 25 000 $ a aby toho nebolo málo, do neskoršieho žrebovania sa zaradí aj iPad či ďalšie slúchadlá.

Mladí študenti však budú môcť využiť aj možnosť získania 51 $ darčekovej poukážky, pokiaľ o AirPods nemajú záujem, prípadne ich už vlastnia. Na očkovanie musia prísť spolu so zákonným zástupcom a to na jedno z troch vyčlenených miest.

Pre získanie AirPods či neskorších výhier stačí jedna dávka vakcíny. Dajte nám vedieť do komentára, čo si o tomto spôsobe motivácie mladých ľudí myslíte vy.

 

Môže ťa zaujímať
- Reklama -
ZDROJtwitter
Som spolumajiteľ a hlavný tvorca obsahu na svetapple.sk. Študujem Dizajn médií v Bratislave a milujem Apple najmä pre filozofiu, ktorou tvorí svoje služby a produkty. Mojím druhým "koníčkom" sú autá, o ktorých tu sem tam tiež niečo napíšem.