O tom, že gigant z Cupertina jednoducho vie predať svoje produkty niet žiadných pochýb. Svedčia o tom aj mnohé reklamy a zábavné spoty, v ktorých propaguje silné stránky svojich zariadení. Do tohoto súdka sa pridáva aj nová reklama s názvom „Swoop“, ktorú Apple zverejnil na svojom YouTube kanáli.

Nová reklama vyzdvihuje odolnosť predného skla Ceramic Shield (keramický štít) modelového radu iPhone 15. Ako inak, aj toto video jablkovej spoločnosti spája hravú formu s poukázaním na jednu z predností iPhonu.

Reklama: Využite zľavový kód „svetapple20“ a nakupujte na Loopi.sk všetko príslušenstvo pre Apple zariadenia s 20 % zľavou. Akcia platí aj na produkty, ktoré už sú zľavnené. Ušetriť teda môžete pomerne dosť peňazí. 

Vo videu sa straka snaží zaútočiť na ženu na bicykli a spôsobí jej pád. Pri tom jej na zem padne aj iPhone, ktorý používala na navigáciu. Ten však zostane nepoškodený, hlavne vďaka keramickému štítu.

Apple tvrdí, že keramický štít je odolnejší, ako akékoľvek sklo na smartfóne. Toto sklo s keramickou prímesou bolo predstavené ešte v modelovom rade iPhone 12 v roku 2020.

Spoločnosť Apple ho propaguje, ako vychytávku, ktorá v porovnaní s iPhonom 11 zlepšuje odolnosť voči pádu až 4-násobne.

Prečítajte si tiež  Google si robí srandu z Apple v novej provokatívnej reklame: V tomto vraj iPhone zastáva za Pixelom

Nezabudnite tiež na náš SvetApple bazár, v ktorom nájdete viac ako 600 inzerátov na rôzne Apple zariadenia. Tie sem môžete pridať úplne zadarmo kliknutím na tento odkaz.

Môže ťa zaujímať
- Reklama -