Včera sa v jablkovej spoločnosti mohli potešiť zo správy, ktorá prišla priamo z vyhlasovania cien Emmy. Zistili totiž, že ich vianočná reklama s názvom „Misunderstood“ vyhrala jednu z cien.
Úspešná vianočná reklama
Táto zaujímavá reklama zožalal nakoniec aj zaslúžený úspech. V Coupertine sa totiž včera večer dozvedeli, že vďaka nej vyhrali jednu z cien Emmy v kategórii „Outstanding Comercial“ (vynikajúca reklama), ktorá zapadá do Creative Arts Emmy Award. Apple si túto cenu prevezme až 25. augusta, keď bude oficiálne predávanie cien Emmy.
„Misunderstood“
Reklama popisuje chlapca, ktorý sa počas celých Vianoc hral len na svojom iPhone, čo sa samozrejme jeho rodine vôbec nepáčilo. Nakoniec sa však ukázalo, že nešlo tak celkom o hry, ale chlapec pripravoval video, ktoré zachytáva hneď niekoľko situácií. Reklama je naozaj dojemná a odporúčame si ju pozrieť.