Steve Jobs bol v Apple známy ako jeden z najväčších vizionárov sveta, ktorý vám jednoducho vedel predať všetko, čo ho napadlo. Práve preto boli jeho produkty predajnými hitmi. Ako to však bolo v skutočnosti s iPadom mini, pripustil by samotný zakladateĺ spoločnosti podobný krok?
iPad mini a Steve Jobs
Je jasné, že iPad mini je jedným z najdôležitejších produktov, aké Apple od čias smrti Steva Jobsa predstavilo. Toto zariadenie však prinieslo niečo, čo samotný zakladateľ spoločnosti Apple sám spochybňoval. Priniesol „malý displej“ a to bola jedna z vecí, prečo by pravdepodobne nikdy neprešiel cez Stevove ruky. Prečo ho teda Apple predstavilo a ako sa v Cupertine podarilo urobiť zariadenie, s ktorým by bol možno aj zosnulý vodca spokojný?
Išli na to ináč!
Aj napriek Stevovým obavám, šlo Apple predsa len do menšieho tabletu, ktorý dnes poznáme ako iPad mini a o tom, že by šlo o predajný prepadák sa hovoriť určite nedá. Hlavným dôvodom, prečo sa Apple podarilo predať tento tablet širokým masám je fakt, že pri jeho tvorbe mysleli trochu ináč ako konkurencia a priniesli vynikajúce zariadenie. Predstavili totiž zmenšený displej z iPadu 2, ktorý ponúkal až 7,9″, čo bolo v skutočnosti o 0,9″ viac, ako ponúkala konkurencia. Aj keď sa to môže zdať ako naozaj minimálny rozdiel, v skutočnosti je dosť výrazný a my ďakujeme Apple za to, že nepredstavilo iPad s klasickými 7″! Vďaka tomu, aký bol iPad veľký sa vyrovnal práve menším tabletom, no jeho displej zaručoval omnoho viac zážitku a lepšie ovládanie. Nech už by ho Steve Jobs prijal akokoľvek, musíme povedať, že predstavenie menšieho iPadu bol skvelý krok a to sa podpísalo aj pod jeho úspechom.