V podstate každý rok tu máme porovnanie všetkých celosvetových značiek a ich hodnôt. Apple sa už pomerne dlho drží na prvých miestach tohto rebríčka a svoju povesť „najhodnotnejšej značky“ potvrdil oficiálne počas tohto roka. Spoločnosť je totiž až o 43% hodnotnejšia ako minulý rok a čísla sú neuveriteľné! Polepšili si však aj iné spoločnosti!
Hodnota značky Apple
Hodnota značky Apple je podľa Interbrand už dlhé roky jedna z najvyšších a tento rok sú čísla takmer neuveriteľné. 170 miliárd dolárov jednoducho nie je málo a keď k tomu pripočítame 43% nárast oproti minulému roku, ťažko tomu vôbec uveriť. Na prvých troch miestach sa okrem Apple drží samozrejme aj Google, ktorý si prilepšíl o 12%, v súčasnosti má 120 miliárd dolárov a za ním známy nápoj Coca Cola, ktorý už niekedy vyskúšal azda každý z nás. Ten si síce pohoršil, no ide len o 4%, čo je maličké číslo.
Zaujímavé čísla ukazuje tiež napríklad taký Facebook, ktorý má síce len hodnotu 22 miliárd dolárov, no nárast je oproti minulému roku až 54%. Len aby sme nezabudli dodať, v súčasnosti má Apple na akciovom trhu hodnotu 630 miliárd dolárov, čo tiež nie je najmenej!