Pokiaľ patríš medzi športovo zameraných jedincov, ktorí na sledovanie svojho pohybu využívajú aplikácie priamo od výrobcov oblečenia či tenisiek určite si si všimol, že Adidasu takáto aplikácia chýba. Spoločnosť si to však uvedomuje a na to aby mohla konkurovať napríklad značke Nike kupuje Runtastic a teda firmu, ktorá ponúka množstvo aplikácií na sledovanie viacerých športov za 239 miliónov amerických dolárov.
Runtastic a Adidas
Adidas si pravdepodobne spočítal, že vývoj vlastnej aplikácie by sa mu menej oplatil ako keď zakúpi úplne celú spoločnosť Runtastic, ktorá vo svojom repertoári už niekoľko aplikácií má a tak už dlhšiu dobu pracuje na jej akvizícii.
Cena, za ktorú sa chystá Adidas celú spoločnosť kúpiť je ohromných 239 000 000$. Je to ale cena, ktorú si vývojári zameraný na šport určite zaslúžia. Ich aplikácie sa podarilo stiahnuť celkovo 140 000 000 krát.
Pre 140 členný tím celej spoločnosti však neprichádza nijaká výrazná zmena. Ich kancelárie naďalej zostávajú v Rakúsku a San Franciscu.
Rovnako by nemala prísť nijaká zmena ani pre používateľov Runtasticu. Viac sa dozvieme v najbližších dňoch.